Италианско обединение печели северния скоростен път на София

Пътната агенция допусна само четири от единадесет кандидати до отваряне на ценови оферти

За да осигури необходимото финансиране за скоростния път, новото служебно правителство трябва да вземе решение за наддоговаряне, уточни председателят на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров.
За да осигури необходимото финансиране за скоростния път, новото служебно правителство трябва да вземе решение за наддоговаряне, уточни председателят на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров.
За да осигури необходимото финансиране за скоростния път, новото служебно правителство трябва да вземе решение за наддоговаряне, уточни председателят на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров.    ©  Мария Съботинова
За да осигури необходимото финансиране за скоростния път, новото служебно правителство трябва да вземе решение за наддоговаряне, уточни председателят на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров.    ©  Мария Съботинова

Офертите 

- "ПОРР Бау" – предложена цена 177.5 млн. лв. без ДДС.

Комплексна оценка: 42.2 точки за цена и 44 точки за срок и техническа оферта. Общо 86.2 точки.

- Консорциум ХПВС-ССТ ("Хидрострой", "Пътни строежи Велико Търново", "Пътинженерингстрой", "Пътстрой Бургас", "Водстрой 98"). Предложена цена 149.9 млн. лв. без ДДС.

Комплексна оценка: 50 точки за цена и 29 точки за срок и техническа оферта. Общо 79 точки.

- Консорциум "Север" ("Пътстрой 92", "ГБС Инфраструктурно строителство", "Интегрирани пътни системи" и "Автомагистрали Черно море"). Предложена цена 229.6 млн. лв. без ДДС.

Комплексна оценка: 32.6 точки за цена и 44 точки за срокх и техническа оферта. Общо 76.6 точки.

- Съвместно предприятие "Салини – Импреджило" (Gruppo Salini – Рим и Impregilo – Милано). Предложена цена 189 млн. лв. без ДДС.

Комплексна оценка: 39.7 точки за цена и 50 точки за срок и техническа оферта. Общо 89.7 точки.

Обединението от италиански компании Salini–Impregilo ("Салини - Импреджило") е победител в конкурса за изграждане на Северната скоростна тангента на София. Това стана ясно при отварянето на ценовите оферти за строителството на 16.5-километровото трасе в Агенция "Пътна инфраструктура". Италианските компании са с най-много точки – общо 89.7, формирани от сбора между ценова, техническа оферта и срок за изпълнение. Критерият за избор на победител в тръжната процедура е икономически най-изгодна оферта.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове