Нова война на екрана

"Близу" спира програмите на TV7 заради увеличение на таксите 17 пъти

Вторият по големина доставчик на телевизия държи 18.5% от пазара, а TV7 има 4.9% дял от аудиторията.

След войната между "Булсатком" и bTV на екраните сега започна нова - този път между "Близу" и TV7. Екшънът явно има втора серия. Като почти всеки римейк и този се очертава леко по-скучен. Най-малкото защото в случая не се разиграва сблъсъкът на титаните - "Булсатком" е най-големият доставчик на телевизия в държавата, а "Близу" все пак е втори (виж графиката).


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се