H&M отговаря на кризата с по-бърза експанзия
Шведската верига отчете по-голям от очакваното спад на печалбата за първото финансово тримесечие
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Шведската верига магазини за облекло Hennes & Mauritz оповести по-голям спад на печалбата от очакваното за първото финансово тримесечие на 2013 г. Влошаването на резултатите се дължи на слабото търсене на ударените от рецесия европейки пазари и изострената ценова конкуренция, на които компанията възнамерява да отговори чрез ускоряване на експанзията.
H&M, която е втората най-голяма модна верига в света след собственика на Zara - Inditex, реализира по-голямата част от приходите си в Европа, където дълговата криза и растящата безработица продължават да свиват потребителските разходи. "Първото тримесечие се характеризира със запазване на трудната обстановка за търговията с дрехи на дребно на много от пазарите ни, основно заради негативния макроикономически климат, но и заради и неблагоприятните метеорологични условия през част от периода", коментира изпълнителният директор Карл-Йохан Першон.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
13 коментара
Да и те и Зара вече рядко ползват памук и вълна
Ама стават :)
Публикувано през m.capital.bg
Не само стават, ами са си направо екстра.
Имат и супер яка андроид апликация за каталозите им.
Тея боклуци не знам кой ги купува...
А само като се сетя какво качество предоставяха т.нар. "маркови дрехи" преди около 20-ина години. В първия магазин на "Бенетон" на ул. "Калоян" беше като приказка - хем цветове, хем качество. Цените обаче за тогавашния стандарт бях убийствени. Според все по-избледняващите ми лични спомени от тогава, за около половин заплата си купих тениска, която и до ден днешен не се е разтегнала, единствено малко е избледняла. Вече сия нося само вкъщи де. Но такова качество вече наистина няма - частично го забелязвам все още в Patagonia (в най-голяма степен), Columbia, North Face, Salewa и др.
Е да, ама за какво да си купуваш нещо качествено и да го носиш 10 години при положение, че за тази цена си взимаш 10 некачествени и ги сменяш всеки месец?
:)
Голям парцалник е този магазин,при това доста скъпи за им цените!
По вторите употреби е пълно с дрехи на тази марка във всеки по-голям град и то на цени от порядъка на 5-10 лева.
До коментар [#3] от "jokataa":
пич, патагония не е марка за средния български потребител. той може да си позволи Н&М. няма нужда от пренебрежение - въпрос изцяло на пари. аз понякога купувам по-скъпи неща, понякога Н&М - имат и много свестни неща на много прилични цени. другите марки, с изключение на зара и манго, се държат, като че ли са отворили магазини в Залива, и не виждат нужда да правят намаления. пас.
До коментар [#6] от "niki2003":
на цени 5-10 лв можете да си ги купите и без да са втора ръка - е на намаление.
До коментар [#4] от "hechobek":
Дано не ти харесат идеята компаниите за черна и бяла техника, автомобилните компании и т.н. То китайците могат да ни направят по една кола за всеки ден, да си ги сменяме...
А купувачи откъде?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход