Срокът за "БДЖ - Товарни превози" отново се удължава
Двата чужди кандидата отново са поискали отсрочка за подаването на оферти
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
След първоначалното удължаване процедурата по продажбата на "БДЖ - Товарни превози" отново се отлага. По искане на два от кандидатите - румънската Grup Feroviar Roman и австрийската Donau Finanz, срокът за допълнително проучване и подаване на оферти ще бъде променен от 28 март на 29 април, съобщи за "Капитал" изпълнителният директор на Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол Емил Караниколов.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Mного ми е чудно, дали и следващото правителство ще се окаже същият мазохист. Да държи държавна собственост, която освен проблеми друго няма да му донесе. Всъщност, "донесе проблеми" е много слаб израз. По-точното е, направо да го закопае, точно когато не трябва. За какво бяха магистралите, размразените еврофондове, метрото и всичко останало, когато накрая държавно контролираната енергетика подпали чергата на управляващата партия точно в зимата преди изборите....
Следващите и те ли плачат за същото - 3 години да рабоят и накрая за лош късмет я Български пощи да издъхне окончателно, я София да остане без парно, я да се окаже, че РВД е ограбена до шушка и набълбукана с кредити, равни на приходите за идните 2 петилетки, за които само някой нов Вальо Топлото знае къде са заминали...
ПС. Същият въпрос виси относно квази-държавните сектори като болниците и частните пенсионни фондове. Особено последните хич не ми харесват с тези инвестиции в свързани лица. Такива работи не свършват добре.
Цветанов да каже защо прикрива и покровителства вече 2 години организираната престъпна група в БДЖ - Владимир Владимиров, Велик Занчев и Пламен Джуров. Защо Цветанов не даде разрешение за арести на тези тримата докато беше вътрешен министър, въпреки че Криминална полиция и ДАНС разполагат с всички доказателства за корупционните им практики. В БДЖ се говори, че тези са недосегаеми ЗАЩОТО ПЪЛНЯТ ПАРТИЙНАТА КАСА НА ГЕРБ. И НИЕ ВЯРВАМЕ ЧЕ Е ТАКА. ЦВЕТАНОВ, КАЖИ СИ ЗА БДЖ?!?
По-добре българска компания да вземе БДЖ. Факт е, че дружеството е в много окаяно състояние. Не разбирам какви са тези идеи за връщане към комунизма. Вече не сме 50-те години на миналия век. Трябва да се научим да живеем с капитализма, с частните дружества, с инвеститорите. Те са хората, които могат да подбутнат икономиката ни.
мдам.
Дано този път успеят да го продадат. Няма особен резон да държиш държавно предприятие на загуба.
Но какво спира продажбата до сега. Евентуална оптимизация означава съкращаване на персонал и разходи. Това пък от своя страна означава недоволно общество, а предишното правителство си беше популистко отвсякъде.
Но, ако БДЖ Товарни бъде продадено, приходите от дейността му, ще трябва да отидат в нечий друг джоб (на чуждестранното дружество например), а не в държавния (където голяма част от тях потъват). Реално за големите клиенти на БДЖ Товар, то е единственото, което има капацитета да ги обслужи.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.