Публичните компании в САЩ влизат в социалните мрежи

Финансовият регулатор реши да осъвремени правилата за разкриване на информация

Казусът с изпълнителния директор на Netflix Рийд Хейстингс доведе до изясняване на правилата за корпоративните обявления в социалните мрежи
Казусът с изпълнителния директор на Netflix Рийд Хейстингс доведе до изясняване на правилата за корпоративните обявления в социалните мрежи
Казусът с изпълнителния директор на Netflix Рийд Хейстингс доведе до изясняване на правилата за корпоративните обявления в социалните мрежи    ©  Reuters
Казусът с изпълнителния директор на Netflix Рийд Хейстингс доведе до изясняване на правилата за корпоративните обявления в социалните мрежи    ©  Reuters

Финансовите регулатори в САЩ разрешиха на публичните компании да използват социални медии като  Twitter и Facebook, за да разкриват важна информация за дейността си. Условието е предварително да са уведомили инвеститорите коя платформа ще използват, съобщава Reuters. Новото указание от щатската Комисия по ценните книжа и фондовите борси (SEC) има за цел да изясни правилата за разкриване на информация в интернет.

Повод за решението стана разследване на комисията срещу изпълнителния директор на онлайн видеоуслугата Netflix Рийд Хейстингс заради съобщение на личната му Facebook страница, което разкрива информация за растежа на компанията. През миналия юли той е обвил в профила си, че потребителите на сайта вече са изгледали 1 млрд. часа от предлаганите филми и телевизионни предавания. SEC разследваше дали съобщението нарушава правилата, изискващи всякаква важна информация да бъде разкривана пред всички инвеститори едновременно.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар