BMW запазва лидерството си при луксозните марки

Свиването на германския автомобилен пазар през първото тримесечие се е отразило на Volkswagen

През миналия месец изпълнителният директор на BMW Норбърт Ритхофер заяви, че производствените линии на компанията работят на пълен капацитет, за да удовлетворят търсенето
През миналия месец изпълнителният директор на BMW Норбърт Ритхофер заяви, че производствените линии на компанията работят на пълен капацитет, за да удовлетворят търсенето    ©  Reuters
През миналия месец изпълнителният директор на BMW Норбърт Ритхофер заяви, че производствените линии на компанията работят на пълен капацитет, за да удовлетворят търсенето
През миналия месец изпълнителният директор на BMW Норбърт Ритхофер заяви, че производствените линии на компанията работят на пълен капацитет, за да удовлетворят търсенето    ©  Reuters

Германският автомобилен концерн Bayerische Motoren Werke (BMW) не отстъпва от първото място при продажбите на луксозни автомобили, което завоюва през 2005 г., съобщава Bloomberg. През март продажбите на BMW са нараснали с 4.4% до 159 195, което е най-добрият месечен резултат, достиган някога. За цялото първо тримесечие продажбите на марката са скочили със 7% до рекордните 381 404 автомобила, като според компанията това се дължи на "солидното" търсене в САЩ и Китай.

Друга луксозна марка - Audi, която е част от групата Volkswagen, е увеличила продажбите си с 6.8% през тримесечието до 369 500 автомобила, а луксозното подразделение на Daimler - Mercedes-Benz, се нарежда на трето място с ръст от 3.5% до 324 898 бройки. Audi е успяла да увеличи продажбите си на обещаващия китайски пазар с 14.2% до 102 810 автомобила, но от своя страна там Mercedes отчита спад с подобен процент до 45 440 автомобила.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се