BMW запазва лидерството си при луксозните марки
Свиването на германския автомобилен пазар през първото тримесечие се е отразило на Volkswagen


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Германският автомобилен концерн Bayerische Motoren Werke (BMW) не отстъпва от първото място при продажбите на луксозни автомобили, което завоюва през 2005 г., съобщава Bloomberg. През март продажбите на BMW са нараснали с 4.4% до 159 195, което е най-добрият месечен резултат, достиган някога. За цялото първо тримесечие продажбите на марката са скочили със 7% до рекордните 381 404 автомобила, като според компанията това се дължи на "солидното" търсене в САЩ и Китай.
Друга луксозна марка - Audi, която е част от групата Volkswagen, е увеличила продажбите си с 6.8% през тримесечието до 369 500 автомобила, а луксозното подразделение на Daimler - Mercedes-Benz, се нарежда на трето място с ръст от 3.5% до 324 898 бройки. Audi е успяла да увеличи продажбите си на обещаващия китайски пазар с 14.2% до 102 810 автомобила, но от своя страна там Mercedes отчита спад с подобен процент до 45 440 автомобила.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.