

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"ОК Супертранс" ще бъде единствената таксиметрова компания, която ще обслужва стоянките на летище София. В момента летището провежда търг за избор на компании, които да наемат два офиса в салон "Пристигащи" на Терминал 2 с прилежащи към тях две стоянки, всяка с по 10 паркоместа, за следващите пет години. Търгът с тайно наддаване е проведен преди дни. От "Летище София" отказаха да отговорят на въпросите на "Капитал Daily" кои са фирмите победители и колко са били участниците в тайното наддаване за таксиметровите стоянки с аргумента, че процедурата все още не е приключила и все още не е издадена заповед за определянето на наемател. Людмил Лазаров, управител на "ОК Супертранс", коментира пред "Капитал Daily", че са спечелили и двете стоянки, а представители от пазара коментираха, че търг на практика не е имало, тъй като кандидатът е бил само един. Или традицията на летище София да може да чакат пътници само колите на "ОК Супертранс" продължава.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
17 коментара
Пак ли ? Дано да се преборят със менте такситата
Публикувано през m.capital.bg
"Минимумът от 650 литра отговаря само на модела "Фолксваген Кади" - новите коли на "ОК Супертранс"."
Ясно, пак са вързали нещата предварително.
"След протести и жалби в Комисията за защита на конкуренцията обаче е допусната и втора компания - "Такси-С–Експрес". През пролетта на миналата година обаче договорът на компанията беше прекратен и "ОК Супертранс" остана самостоятелен играч там. "
Хич нямаше да е зле да се напише защо е прекратен договора.
Част от условията по търга наистина звучат нагласено, но друга - за възрастта на автомобилите ми звучат логично.
Логично също така би било в договора след това изрично да е описано - че летището трябва да гообслужват само под 5 годишни таксита / а не просто спечелилия да е доказал че ги има/ и винаги поне 40% от колите да са с багажници над 650 литра.
Всички "бакшиши" са един дол дренки. Не само в БГ. Почти навсякъде са еднакъв типаж (с изключение на Швейцария и Германия).
Прозира, че конкурса е за вид автомобил, а не за комплексна сулуга. Дано да е за добро.
Хъ!
То повечето таксита на терминал 2 са хюндай на гранична възразст. от къде тия 650 литра багажник?
Веднъж да стигне метрото до там ще секнат селските далавери
ОК такси са супер зле! Пак се излагаме най-добрите са Yellow или Зеленото Такси!
Шофьорите са им супер непрегледни, колите са мръсни, често се пуши в колата, няма климатик, не можеш да платиш с карта, цакат те с тарифата / случвало се е да ме возят на нощна тарифа през деня...
Въобще веднъж да направят метро и никога повече няма да ползвам такси до там!
После се чудят що нямат клиенти ами оправете се бе хора. Дигнете цените на 2лв/км но предлагайте качествена услуга... Махнете помпите!
Като са нагласили работата, дано поне разкарат мангалите от 1280.
Спечелили, спечелили... Но не забравяйте да си поръчвате таксито ОЩЕ ВЪТРЕ от залата за пристигащи. Така ги контролират и шофьорът ще се замисли дали да включва "помпичката" както ми се беше случило веднъж - уж е "ОК" от паркинга до изхода, обаче работи предимно за себе си и до хотел Плиска сметката вече беше близо до 10-те лева и хич не се притесняваше човека... "Ами движим се - и броячът ще се върти, я!" - "А бе, аз в София живея, знам колко трябва да се върти!" - И след забележката ти да видиш как се усмири броячът...
как може да няма жп връзка с централна гара/автогара? на 500 метра разстояние от терминалите са товарните коловози за цистерните... от поне 6 десетилетия. даже пряка автобусна линия няма. сега метрото хубава работа, няма спор, но пак има прекачвания и неудобства за хората, които искат трансфер до гарата/автогарата. при директна жп връзка с гарата пътуването би било към 10 мин.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход