Печалбата на Volkswagen спадна на половина
По-голям спад бележат продажбите на масовите марки в сравнение с луксозните


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Печалбата за първото тримесечие на Volkswagen е намаляла почти наполовина, обявиха от най-големия европейски производител на автомобили в понеделник. Основната причина за това е, че индустрията се бори с продължаващата стагнация на пазара и големия натиск за сваляне на крайните цени, пише Reuters. През миналата седмица Volkswagen Group обяви финансовите резултати за цялата група, а през тази започна за отделните си поделения, сред които освен едноименната марка са и Audi, Skoda, Seat, Porsche, Bentley и други.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
10 коментара
тия не ги мисля, с универсалните платформи, които въвеждат, са на светлинни години пред останалите автомобилостроители ;)
"От компанията заявиха, че продължават да стоят зад обявените цели за цялата група през март, според които печалбата трябва да достигне рекордните 11.50 млрд. евро, което да е съпътствано и с рекордни продажби."
Абе и 10 млрд. евро годишна печалба не звучи зле.
Явно в Перник има спад на продажбите на Гоуфове :)
Публикувано през m.capital.bg
До коментар [#3] от "Trollfest":
Спадът може да се дължи и на това, че в Перник, ГоУфовете вървят само с по две лети джанти, от към страната на дискотеката...:)
Нищо не споменават в тая статия за Шкода, а там нещата вървят мнооооого добре! Качеството е много близко до оригинала WV, но цената е чешка :)
До коментар [#5] от "Diego":
Преди 2-3 години на Пловдивския панаир "благодарни" клиенти разпространяваха листовки с описание на нелепи проблеми в автомобилите Skoda.
Имам преки впечатления, които кардинално се различават с вашите.
Ако имате пари за VW, не виждам резон да ги харчите за качеството на Skoda.
До коментар [#6] от "2.5":
Ако за Шкода са разпространявали листовки, то примерно за Пежо ще трябва да са хвърляли камъни по витрините. За всички марки се случват единични крайно неприятни сервизини истории, което предполагам е провокирало листовките. За мен показателен е факта за ръста на продажбите на Шкода в световен мащаб. Друг косвен факт видян от мен, е че примерно половината барселонски таксита са шкоди. В София също има много таксита Шкода. Една обективна (доколкото може да бъде на немско списание) класация от 5 фактора на Аутобилд слага Шкода на 3 място по надеждност.
До коментар [#7] от "Diego":
Имахме служебни Oктавии - 20-тина на брой.
1,9 SDI. Всичките колеги имаха задължително по бутилка с литър масло в багажника. Чисто нови втомобили! Не може да има сравннение между дизела на VW и този на Pеugeot - мое мнение. Когато вали в Skoda подлива през вратата в купето. В "оригиналния" сервиз предлагат смяна на стъклоповдигащото у-во независимо, че не е повредено. Това е редовна практика. Няма да конкретизирам каква е цената на частта + смяната.
С извинение, че се повтарям - не намирам смисъл, ако човек има парите да купи Skoda.
[quote#6:"2.5"]Преди 2-3 години на Пловдивския панаир "благодарни" клиенти разпространяваха листовки с описание на нелепи проблеми в автомобилите Skoda.
Имам преки впечатления, които кардинално се различават с вашите.
Ако имате пари за VW, не виждам резон да ги харчите за качеството на Skoda[/quote]
на българин не можеш да обясниш нищо -
Той знае всичко.........
и за това е на последно място в Европа
Шкода са всичко друго но не и немски автомобили
Шкода са Соц автомобили на Цена на Евро автомобили
[quote#7:"Diego"]За мен показателен е факта за ръста на продажбите на Шкода в световен мащаб. Друг косвен факт видян от мен, е че примерно половината барселонски таксита са шкоди. В София също има много таксита Шкода. Една обективна (доколкото може да бъде на немско списание) класация от 5 фактора на Аутобилд слага Шкода на 3 място по надеждност.[/quote]
Не всички Шкоди са еднакви!
Шкода за Пазара в Германия и Шкода за Пазара в БГ
са като Райна Кабаиванска и Сашка Васева
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.