Печалбата на Volkswagen спадна на половина

По-голям спад бележат продажбите на масовите марки в сравнение с луксозните

През миналата седмица, когато от базираната във Волфсбург компания обявиха общите си резултати, предупредиха за неблагоприятните ефекти от забавянето на европейските пазари. От Volkswagen Group тогава отчетоха спад на печалбата за цялата група с 38% до 1.95 млрд. евро за периода януари - март в сравнение със същия период на миналата година.
През миналата седмица, когато от базираната във Волфсбург компания обявиха общите си резултати, предупредиха за неблагоприятните ефекти от забавянето на европейските пазари. От Volkswagen Group тогава отчетоха спад на печалбата за цялата група с 38% до 1.95 млрд. евро за периода януари - март в сравнение със същия период на миналата година.
През миналата седмица, когато от базираната във Волфсбург компания обявиха общите си резултати, предупредиха за неблагоприятните ефекти от забавянето на европейските пазари. От Volkswagen Group тогава отчетоха спад на печалбата за цялата група с 38% до 1.95 млрд. евро за периода януари - март в сравнение със същия период на миналата година.    ©  FABIAN BIMMER
През миналата седмица, когато от базираната във Волфсбург компания обявиха общите си резултати, предупредиха за неблагоприятните ефекти от забавянето на европейските пазари. От Volkswagen Group тогава отчетоха спад на печалбата за цялата група с 38% до 1.95 млрд. евро за периода януари - март в сравнение със същия период на миналата година.    ©  FABIAN BIMMER

Печалбата за първото тримесечие на Volkswagen е намаляла почти наполовина, обявиха от най-големия европейски производител на автомобили в понеделник. Основната причина за това е, че индустрията се бори с продължаващата стагнация на пазара и големия натиск за сваляне на крайните цени, пише Reuters. През миналата седмица Volkswagen Group обяви финансовите резултати за цялата група, а през тази започна за отделните си поделения, сред които освен едноименната марка са и Audi, Skoda, Seat, Porsche, Bentley и други.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
10 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kalinski avatar :-|
    Kalin
    • + 2

    тия не ги мисля, с универсалните платформи, които въвеждат, са на светлинни години пред останалите автомобилостроители ;)

    Нередност?
  • 2
    desolater avatar :-|
    Desolater
    • + 1

    "От компанията заявиха, че продължават да стоят зад обявените цели за цялата група през март, според които печалбата трябва да достигне рекордните 11.50 млрд. евро, което да е съпътствано и с рекордни продажби."

    Абе и 10 млрд. евро годишна печалба не звучи зле.

    Нередност?
  • 3
    euronymous avatar :-|
    Euronymous
    • + 2

    Явно в Перник има спад на продажбите на Гоуфове :)

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 4
    galla avatar :-?
    Γαλλα
    • + 7

    До коментар [#3] от "Trollfest":
    Спадът може да се дължи и на това, че в Перник, ГоУфовете вървят само с по две лети джанти, от към страната на дискотеката...:)


    Нередност?
  • 5
    diego avatar :-|
    Diego
    • + 3

    Нищо не споменават в тая статия за Шкода, а там нещата вървят мнооооого добре! Качеството е много близко до оригинала WV, но цената е чешка :)

    Нередност?
  • 6
    2.5 avatar :-?
    2.5
    • + 1

    До коментар [#5] от "Diego":

    Преди 2-3 години на Пловдивския панаир "благодарни" клиенти разпространяваха листовки с описание на нелепи проблеми в автомобилите Skoda.
    Имам преки впечатления, които кардинално се различават с вашите.
    Ако имате пари за VW, не виждам резон да ги харчите за качеството на Skoda.

    Нередност?
  • 7
    diego avatar :-|
    Diego
    • + 1

    До коментар [#6] от "2.5":

    Ако за Шкода са разпространявали листовки, то примерно за Пежо ще трябва да са хвърляли камъни по витрините. За всички марки се случват единични крайно неприятни сервизини истории, което предполагам е провокирало листовките. За мен показателен е факта за ръста на продажбите на Шкода в световен мащаб. Друг косвен факт видян от мен, е че примерно половината барселонски таксита са шкоди. В София също има много таксита Шкода. Една обективна (доколкото може да бъде на немско списание) класация от 5 фактора на Аутобилд слага Шкода на 3 място по надеждност.

    Нередност?
  • 8
    2.5 avatar :-P
    2.5
    • - 1
    • + 1

    До коментар [#7] от "Diego":

    Имахме служебни Oктавии - 20-тина на брой.
    1,9 SDI. Всичките колеги имаха задължително по бутилка с литър масло в багажника. Чисто нови втомобили! Не може да има сравннение между дизела на VW и този на Pеugeot - мое мнение. Когато вали в Skoda подлива през вратата в купето. В "оригиналния" сервиз предлагат смяна на стъклоповдигащото у-во независимо, че не е повредено. Това е редовна практика. Няма да конкретизирам каква е цената на частта + смяната.
    С извинение, че се повтарям - не намирам смисъл, ако човек има парите да купи Skoda.

    Нередност?
  • 9
    sdoto...to avatar :-P
    Sdoto...to
    • - 1

    [quote#6:"2.5"]Преди 2-3 години на Пловдивския панаир "благодарни" клиенти разпространяваха листовки с описание на нелепи проблеми в автомобилите Skoda.
    Имам преки впечатления, които кардинално се различават с вашите.
    Ако имате пари за VW, не виждам резон да ги харчите за качеството на Skoda[/quote]

    на българин не можеш да обясниш нищо -
    Той знае всичко.........
    и за това е на последно място в Европа

    Шкода са всичко друго но не и немски автомобили

    Шкода са Соц автомобили на Цена на Евро автомобили

    Нередност?
  • 10
    sdoto...to avatar :-P
    Sdoto...to
    • - 1
    • + 1

    [quote#7:"Diego"]За мен показателен е факта за ръста на продажбите на Шкода в световен мащаб. Друг косвен факт видян от мен, е че примерно половината барселонски таксита са шкоди. В София също има много таксита Шкода. Една обективна (доколкото може да бъде на немско списание) класация от 5 фактора на Аутобилд слага Шкода на 3 място по надеждност.[/quote]

    Не всички Шкоди са еднакви!
    Шкода за Пазара в Германия и Шкода за Пазара в БГ

    са като Райна Кабаиванска и Сашка Васева

    Нередност?
Нов коментар