Новият брой: Пътят към Европа
Close

Готови сме да вложим в "Глобул" значителна сума

Директорът на Telenor за Европа Кйел-Мортен Йонсен в интервю за "Капитал"

"Препоръките си ги даваме винаги по прозрачен начин. В Сърбия връчвах документите в ръцете на министъра пред телевизионните камери."
"Препоръките си ги даваме винаги по прозрачен начин. В Сърбия връчвах документите в ръцете на министъра пред телевизионните камери."
"Препоръките си ги даваме винаги по прозрачен начин. В Сърбия връчвах документите в ръцете на министъра пред телевизионните камери."    ©  Цветелина Белутова
"Препоръките си ги даваме винаги по прозрачен начин. В Сърбия връчвах документите в ръцете на министъра пред телевизионните камери."    ©  Цветелина Белутова

Проучвахте "Глобул" много внимателно. Имаше ли изненади?

- Не. Не мисля, че има някакви големи изненади, и ако има такива, те вече са зад гърба ни. Не очакваме да имаме негативни такива. Проучихме компанията напълно дотолкова, доколкото е възможно при един такъв процес. Имаме наш бизнес подход, който понякога се различава от този на други компании. Заради това ще трябва да предприемем някои промени, но това е в реда на нещата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
7 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    euronymous avatar :-|
    Euronymous
    • - 1
    • + 32

    Много добре отговори на " неудобните" въпроси . Знаят какво искат и как да го постигнат.

    Нередност?
  • 2
    georgi960 avatar :-|
    КМЕТ В СЯНКА
    • - 1
    • + 14

    ще поживеем, ще видим и тогава ще коментираме !

    Нередност?
  • 3
    kbo22307135 avatar :-P
    kbo22307135
    • - 5
    • + 11

    Мале,мале. Ами ко ще прави Мобитела.Ха-ха.

    Нередност?
  • 4
    sto67nes avatar :-?
    sto67nes
    • - 6
    • + 14

    До коментар [#3] от "kbo22307135":

    Ами Ментел ще духат супата....

    Нередност?
  • 5
    alexalexandrov avatar :-|
    alexalexandrov
    • + 11

    Големият скрит проблем при Глобул е, че все повече потребители се отдръпват, заради агресивното офериране в офисите им и по телефона.

    Всеки път като си плащам сметката, започват да ми обясняват, че имам да получавам "подарък" от тях. Веднъж дори една мацка ми се скара, че не искам да чуя новите им оферти и ми каза, че е длъжна да ми ги разкаже. Не искаше да ми даде касовата бележка, преди да я изслушам. По телефона също са ми звъняли много пъти, за да ме поканят в магазините си, да се възползвам от специалните им оферти. Ужасно е.

    И лъжат безогледно - всичко, което казва служител, трябва да бъде проверено два пъти. Четох, че една баба в Пловдив установила, че дължи над хиляда лева, защото била си взела "подаръка" от един от офисите и подписала нещо без да го прегледа ...

    Вече доста мои приятели се отказаха от Глобул именно заради този тормоз. И аз съм на път ... Интелигентните хора не обичат да им казваш, че ще получат "подарък", когато всъщност ги зарибяваш с някакви нови месечни такси. Те обаче биха си купули нови услуги, ако им кажеш открито, какво ще плащат. Без увъртания и без фалшиви усмивки.

    Проблемът е, че в стремежа да си постигнат таргетите за продажби служителите действат много агресивно и изобщо не ги интересува как това ще се отрази на марката.

    Единствената причина това да не се е превърнало в осезаем проблем, е че и другите два оператора не са по-добри и просто няма при кого да отидеш.

    Нередност?
  • 6
    sinergy avatar :-|
    Sinergy
    • - 1
    • + 4

    Честито на Теленор за покупката на Глобул! В момента съм при Виваком и ЦВ, но изрично им отказах да преподписвам понеже се надявах на добър инвеститор в Глобул. Всичко в това интервю показва, че Теленор са именно такъв, а Кйел-Мортен Йонсен е добър мениджър. Дано по-скоро да сменят ръководството на Глобул с тяхно такова и да изготвят бизнес план, че да се местя.


    [quote#5:"alexalexandrov"]Всеки път като си плащам сметката, започват да ми обясняват, че имам да получавам "подарък" от тях.[/quote]

    Това е поведение на губещият - губят пазар и клиенти и гледат да компенсират със съмнителни практики. И другите оператори предлагат подаръци и промоции, но Глобул прекаляват. Доколкото знам, това възрастната жена от Пловдив, е напълно вярно.

    Нередност?
  • 7
    petargpetrov avatar :-|
    Петър Петров
    • + 5

    Радостно е че се случва нормална сделка с добър инвеститор.Може би най-големия губещ от сделката ще е БТК.
    Тъжно е че, политико-олигархичния модел на управление в България, пречи да има повече нормални сделки в нормална държава.
    А най-тъжното е че, като граждани, сме много пасивни и все още търпим този модел на управление.

    Нередност?
Нов коментар