Sabre се цели в една трета от пазара на туристически услуги

Две агенции в България вече използват платформата на компанията

Системата на компанията включва над 400 авиокомпании и други доставчици на продукти за пътувания
Системата на компанията включва над 400 авиокомпании и други доставчици на продукти за пътувания    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Системата на компанията включва над 400 авиокомпании и други доставчици на продукти за пътувания
Системата на компанията включва над 400 авиокомпании и други доставчици на продукти за пътувания    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
100

млрд. долара годишно е стойността на закупуваните туристически услуги чрез Sabre

Американската технологична компания Sabre навлиза в България с намерението до няколко години да спечели една трета от пазара на услуги за туристическата индустрия. Фирмата предлага решения за авиокомпании, туристически агенции, хотелски вериги и други чрез софтуер, който свързва потребителите и доставчиците на туристически услуги. Тя е сред най-големите играчи в сектора наред със системи като Amadeus, Galileo и Worldspan. България е първият пазар в Източна Европа, към който Sabre се насочва от няколко години насам, стана ясно на представянето на компанията в сряда вечерта.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал