Volvo се възражда на китайския пазар

Шведската компания изгражда два нови завода в азиатската държава

Шведската компания Volvo очаква да достигне продажби от 200 хил. автомобила годишно в Китай до 2018 г. благодарение на откриването на нова производствена линия в страната в края на тази година, съобщи Reuters. Така компанията ще постигне две години предсрочно целите, заложени при придобиването й от китайската Zhejiang Geely Holding Group. Растящото търсене на луксозни автомобили във втората най-голяма икономика в света е основен момент в плановете на Volvo да увеличи общите си продажби до 800 хил. бройки до 2020 г. спрямо 373 хил. през 2010 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове