Новото предизвикателство пред General Motors
До 2015 г. компанията трябва да пусне на пазара 18 нови модела и да спести 1 млрд. долара


Генади Петров

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Един от най-големите автомобилни концерни в света General Motors е изправен пред нелеката задача да спести 1 млрд. долара и да пусне на пазара 18 нови модела автомобили в САЩ до 2015 г. Целта на главния изпълнителен директор Дан Акерсън е да увеличи "значително" печалбите на компанията през следващите две години. Надеждите в случая се възлагат на 52-годишната Грейс Лайблейн в новата и роля на директор продажби на корпорацията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
6 коментара
Докато американския пазар върви добре, както е в момента, ГМ ще са добре. Това, уви, не може да се каже за европейското подразделение Опел.
Много странно звучи това "...да спести 1 млрд $...". Да спести от какво? Преполагам, че е журналистическа измишльотина, защото, 1 млрд. $ за оборотите на ГМ са сравнително малка сума, освен това не се връзва с плана за 18 нови модела за 2 години, да не говорим, че богатство не се прави с пестене, а правилно инвестиране, но както и да е...
ГМ откриха съплай чейна (топлата вода).
"52-годишната Грейс Лайблейн в новата и роля на директор продажби на корпорацията... "Автомобилът не е просто стока. Около него има твърде много страст, за да е просто стока."
Като изключим Camaro и Corvette, моделите на GM не ме кефят.
Изключение правят може би новите модели на OPEL.
Не знам откъде и в какво ще носят страстта, но да сипват с голямата лопата...
Стига бе толкова много модели ...
Публикувано през m.capital.bg
Най-добрата марка,най-добрите автомобили.!
Каквото и да направят, японците пак ще им дишат във врата...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.