Новото предизвикателство пред General Motors

До 2015 г. компанията трябва да пусне на пазара 18 нови модела и да спести 1 млрд. долара

Един от най-големите автомобилни концерни в света General Motors е изправен пред нелеката задача да спести 1 млрд. долара и да пусне на пазара 18 нови модела автомобили в САЩ до 2015 г. Целта на главния изпълнителен директор Дан Акерсън е да увеличи "значително" печалбите на компанията през следващите две години. Надеждите в случая се възлагат на 52-годишната Грейс Лайблейн в новата и роля на директор продажби на корпорацията.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал