НЛО
Жалбата на чуждите авиокомпании срещу по-високите такси на софийското летище е отхвърлена, защото администрацията не ги откри в българския Търговски регистър
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Терминал 2 на Летище София напоследък е особено актуален изход. От 1 юли обаче бягството от България вече ще си има нови цени заради променените летищни такси.
Досега тарифите се определяха с решение на Министерски съвет. Разпоредби в европейското законодателство обаче промениха модела и всяко летище трябва само да започне да ги фиксира на база специална методология. За софийското летище (като най-голямо и по-специално от другите) методологията стана готова в края на миналата година, а решение за новите такси бе обявено на 26 април 2013 г.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
13 коментара
ТИМ си решиха проблема с конкуренцията на европейските авиопревозвачи. Цената е за наша сметка както е обичайно за Българската действителност. #fostavka
Без да защитавам тимаджиите, практика навсякъде е най-голямата авиокомпания на едно летище да получи по-изгодни условия. Това е така в Париж с Еър Франс, Мадрид с Иберия, Лондон с Бритиш, Франкфурт с Луфтханза, Цюрих със Суис и т.н.
За мен е добър сигнал, че летището не си е свалило га...рда и все пак е разграничило тарифи за нискотарифни авиокомпании (като напр. в Копенхаген), за да стимулира идването на нови такива. Това от своя страна е нормално да не се харесва на останалите авиокомпании с по-вискои разходи, вкл. и на тимаджиите, които биха предпочели еднакви цени за двата терминала.
Това, че летището не е провело консултациите като хората, не е похвално, но имат късмета, че докато държавата е зад тях, ще бъдат винаги на по-дългия клон...
Сутринта се занимавахме с амортизационните отчисления в държавните Мини Марица-Изток, за вечерно занимание четем за тарифите на държавното летище, утре за съботна закуска, предполагам ще се занимаваме с разхода на охлаждаща течност в струговете на държавното ВМЗ Сопот.
Хайде да се отърваме от тази държавна собственост най-сетне, че списъкът със задачи е доста дълъг.
С тези нови такси министерството явно събира пари за БДЖ и от напускащите пътници през Терминал 2.
Като за последно...
[quote#3:"cinik"]Хайде да се отърваме от тази държавна собственост най-сетне, че списъкът със задачи е доста дълъг. [/quote]
И ако може всичко накуп за 1 лев да продадем- на баджанака.
---------------------
Раздържавяването си е страшна формула за решаване на проблеми и „доказано ефективна" в БГ си варианта.
Ето още едно доказателство защо вие Балгарите сте не само на опашката а че и в задника на Европа.
Идеята е ясна.Едно време в СССР живеещите там нямаха лични документи.На всяко кръстовище дето се събират пътищата от трийсетина села имаше народна милиция.нямаш документ седиш си на село.Сега в глобалното село единственото спасение крепостните селяни да останат да работят за комунистите са високите цени на билетите.Жалки са тези напъни.
Високите такси по летищата няма да спрат потока от желаещи да емигрират, виж, да попречат на бизнеса и чужденците по-могат...
Родна класика, летищен оператор (Тим-Порт) съвместява собственост на авиокомпания, къде го има това нещо?
Не очаквам никога поощряване на медиите, които отразяват истината на големите улици и площади на България , от зависим политик от
"нестандартен " въоръжен депутат в НС !
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.