Автобуси с удължени срокове
Столична община отново забави избора на доставчик на 126 нови машини


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Поръчката за доставката на 126 нови автобуса на градския транспорт отново заседна, след като срокът за избор на изпълнител беше удължен за четвърти път. Така забавеният във времето проект, за който Столична община говори вече близо година, отново е на етап "всеки момент стартираме".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Аргумента на адвокатите за Евро 6 ми се вижда малко нелогичен. Няма смисъл да потрошим сума ти пари за автобуси, които от 1.01.2014 няма да съответстват на стандарта?!
Докато обявят победителя, подпишат договора и запристигат автобусите и ей на...новата година чука на вратата.
До коментар [#1] от "pzashev":
Прочети и това: " Но до момента само един кандидат е подал документи в публичната покана - MVB Truck and Bus Bulgaria АД"
>>> Щом е такова положението, по-добре наистина да отложи, да са поне 2-3 офертите. Вече веднъж изгърмяхме с тролеи шкода (единични) по 600 хиляди евро бройката, за която сума можеше да се купят 3 нови автобуса и екологичният ефект да е много по-голям, отколкото на всеки космически тролей отзад да се влачат по 2 печки икарус
До коментар [#2] от "cinik": Да, благодаря Ви! Това всъщност поставя още един интересен (и неотговорен в статията) въпрос: защо една апетитна наглед сделка и поръчка (126 автобуса не са малко пари) не успява да създаде интерес сред производителите на автобуси!?
Правят се търгове, провалят се, а никъде не видях след пускането на метрото и предстоящите разширения с колко ще се намалят пътниците в тези автобуси?
До коментар [#3] от "pzashev":
И аз това се чудя. Ако са заложили условия като за джиповете на горските и фолксвагените на парламента, може и един да си остане. Между другото, дистрибуторите на автомобили у нас са изключително толерантни към подобни практики, направо си казват: "КихнАл е колегата, урЕдил се е...Требе не ъ му завиждаме, а ъ вийме ние къде мое ъ се фффключиме като него..."
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.