С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 2 юли 2013, 13:31, 4875 прочитания

Germanwings залага на бизнес пътниците в конкуренцията с нискотарифните авиокомпании

Компанията ще предлага услуги, които не се вписват в стандартния профил на сектора

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Най-голямата по брой пътници европейска авиокомпания Lufthansa ще заложи на нискотарифното си поделение Germanwings при конкуренцията с EasyJet, Ryanair, Wizz Air и Air Berlin, пише Reuters. Плановете на Lufthansa Group за не много известната в бранша Germanwings са компанията да запази статута си на нискотарифна авиокомпания, но да предлага допълнителни удобства на борда като повече пространство между седалките и шампанско.

Големи очаквания


Съгласно тригодишния план на Lufthansa оперативната печалба на компанията трябва се повиши с 1,5 млрд. евро до 2.3 млрд. евро през 2015 г. Според представители на компанията ролята на Germanwings за това ще е ключова. Базираната в Кьолн нискотарифна авиокомпания има 38 самолета, но предстои да се сдобие с още 30 от компанията майка, които ше бъдат ребрандирани и ще поемат част от близките европейски дестинации на Lufthansa. По данни на компанията оперативните разходи на Germanwings са с между 20 и 30% по-ниски, което обяснява защо групата иска да увеличи присъствието си при нискотарифните полети.

Намаляването на полетите в Европа не подмина и Germanwings. Последните данни за финансовия резултат на компанията са от 2011 г., в която загубата й расте с 33% спрямо предходната година и достига 52 млн. евро. "Нерентабилните маршрути ще бъдат закрити, в ход е и оптимизация на състава", коментира пред агенцията Карстен Шпоор, член на борда на Lufthansa. Сред дестинациите на Germanwings са много летища в Германия, Италия, Испания, Гърция и Великобритания, а в България полети на компанията има от и до летище София, Варна и Бургас. Извън Европа самолетни билети се предлагат в Турция, Тел Авив, Тунис и Мароко.

Шампанско без сълзи



Компанията насочва фокуса си към бизнес пасажери и ще предлага услуги, които не се вписват в стандартния нискотарифен профил на сектора. По данни на Lufthansa oколо 42% от пътниците на Germanwings за миналата година са бизнес пътници. Стандартен полет от Щутгарт до Лондон през месец август е около 4 пъти по евтин спрямо цените на обикновени авиокомпании. Пътниците на Germanwings ще могат да се възползват от екстри на борда като 200 мл шампанско Piper Heidsieck и възможността да променят интернет резервациите си.

Компанията обаче има проблем с имиджа си в Германия и често е свързвана с ниско качество. Lufthansa ще се опита да промени това, като добави надписа Lufthansa Group под този на germanwings на фюзелажа. Предизвикателствата пред Germanwings не са малко. Компанията ще трябва да се пребори за място на силно конкурентния нискотарифен пазар и значително да оптимизира разходите си.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Diageo предупреждава за по-ниска печалба заради коронавируса Diageo предупреждава за по-ниска печалба заради коронавируса

Разпространението на болестта в Азия удари търсенето на алкохол на континента

27 фев 2020, 100 прочитания

Емисиите на метан от фосилни горива са "силно подценени" Емисиите на метан от фосилни горива са "силно подценени"

Добивът на въглища, петрол и газ вероятно има още по-голяма роля за парниковия ефект в атмосферата

26 фев 2020, 988 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
ВМЗ или как с пари от приватизация правим национализация

В разрез с икономическия разум, правителството налива пари на данъкоплатците в губещ завод

Още от Капитал
Фокусът с цените на тока

Защо в България борсовата електроенергия е хем най-скъпа, хем най-евтина

10 мита за еврото

Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

Шопинг в Ямбол

Двама бизнесмени от региона строят ритейл парк за 12 млн. лв. с финансиране от банка и еврофондове

Борбата с престъпността каквато можеше да бъде

Държавата предлага адекватна стратегия за наказателна политика, която обаче няма намерение да спазва

"Мишу", анимационният филм за отговорността ни към природата

Това е вторият филм на Вера Траянова и Милен Витанов, селектиран за участие на "Берлинале"

20 въпроса: Юрий Вълковски

Изпълнителен директор на фондацията Reach for Change България

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10