BMW остава лидер в луксозния сегмент с най-добри продажби в историята си

Нарастващото търсене в САЩ и Китай спасява германските автомобилни гиганти от кризата в Европа

Повишениете продажби на марката BMW са компенсирали спада при другите марки на групата - Rolls-Royce и MINI
Повишениете продажби на марката BMW са компенсирали спада при другите марки на групата - Rolls-Royce и MINI
Повишениете продажби на марката BMW са компенсирали спада при другите марки на групата - Rolls-Royce и MINI    ©  Reuters
Повишениете продажби на марката BMW са компенсирали спада при другите марки на групата - Rolls-Royce и MINI    ©  Reuters

Германският автомобилен концерн Bayerische Motoren Werke (BMW) е постигнал най-добрите продажби в историята си и е продължил да увеличава преднината си пред конкурентите в луксозния сегмент през първата половина на 2013 г. Според публикуваните от компанията данни през изминалите шест месеца са продадени 954 521 автомобила по цял свят, което представлява увеличение с 65 спрямо съшия период на миналата година. Резултатът се дължи основно на марката BMW, чиито продажби са нараснали със 7.7% до 804 248 броя, което компенсира спада с 2 и 7.8% при MINI и Rolls-Royce. Резултатите на BMW също така надвишават постигнатия ръст на продажбите от  6.4%, отчетен от двата основни съперника - Audi на Volkswagen и Mercedes-Benz на Daimler.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар