Microsoft предприема мащабна реорганизация
Софтуерният гигант ще изчисти структурата си и ще се фокусира повече върху потребителските продукти
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Microsoft предприема мащабна реорганизация, като се опитва да премахне вътрешната борба и да даде възможност на звената да се фокусират повече върху потребителски продукти.
Софтуерният гигант обяви през изминалата седмица, че ще намали броят на продуктовите си звена от осем на четири, като те няма да бъдат толкова тясно специализирани за разлика от старите. Подобна концепция се прилага от Apple и Google, които успяха да завземат интернет пазара и този за умни мобилни устройства. Основната идея е да се ориентира компанията около светата тройца на модерните технологични продукти – софтуер, хардуер и услуги.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
...да се превърне от изцяло софтуерен разработчик в пълноценен играч, който създава и собствени устройства... Microsoft ~ Macrohard :-)
Това никога няма да им се получи! малъкмек ще си останат форевър жалки крадци на продукти!
ЛИНУКЗ РУЛЗ!
До коментар [#2] от "stoiloff":
То ако така не се получаваха нещата на Майкрософт, те отдавна да са фалирали...
A smile in the morning.
The solemn
desire is a
beautiful
sadness that
often returns
when a fine
thought appears.
Francesco Sinibaldi
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.