Черешката на кашата

Или защо навлизането на пазара на телевизионни доставки в България е като стъпка в плаващи пясъци

Шпионаж, при това масивен и за дълго време. Това е единственият метод, по който човек евентуално би могъл да получи меродавни данни за обема, състоянието на участниците и технологичната база на пазара на телевизионни доставки в България. Иначе секторът е нещо като царството на сенките - никой не дава никому данни за нищо, а ако такива бъдат изнесени, будят съмнение у всички останали. Дори големите телекоми, които иначе минимум веднъж на три месеца излизат с официални данни за покритието на мрежите си и броя абонати, когато бъдат запитани колко са клиентите на телевизионната им услуга и какви са приходите и печалбата им от нея, потъват в мълчание и си припомнят всички изрази, включващи в себе си думата "конфиденциалност". И все пак - да опитаме.

Кой кой е


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се