Publicis и Omnicom създават най-големия играч на световния рекламен пазар
Анализаторите очакват сливането да доведе до нестабилност и вълна от консолидации в сектора


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Френският рекламен гигант Publicis и щатският му конкурент Omnicom обявиха плановете си за сливане, което ще промени глобалния маркетингов пазар, съобщи Financial Times. Сделката на стойност 35 млрд. долара изненада анализатори и конкуренти, като някои я сравниха с обединение между Coca-Cola и PepsiCo. Новата компания Publicis Omnicom Group ще представлява най-голямата маркетингова група в света по приходи и пазарна стойност, но някои експерти предупреждават, че сделката крие опасности от конфликт на интереси, регулаторни пречки и дори културни сблъсъци.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
Слонска сватба!
На усмихнатите младоженци честито...
Интересно как го допуска регулатора?!
Както и възможни конкуренти в портфейлите на двете компании...
Интересна ситуация - по-малко конкуренция, повече систър компании, и повече вътрешна политика... Интересно какво ще стане в клиентите, за които в момента се питчва и от двата лагера... :)
нещо искат да спасят...явно имат общи проблеми и намират общо решение
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.