Жером Лубер: Проблем с плащанията на "Карфур" вече не съществува
Изпълнителният директор на Marinopoulos пред "Капитал"
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Каква беше причината за забавените разплащания на "КМБ България" (собственикът на обектите на "Карфур") с доставчици в България тази пролет? Възстановен ли е вече ритъмът на разплащанията?
- До случая в България никога не сме имали проблеми от този вид. За нас от Marinopoulos Group доставчиците са приоритет и фокус на целия ни бизнес, чийто успех зависи от дългосрочното партньорство с тях. Затова и за нас беше много труден този преходен период, в който се наложи забавяне на плащанията заради промяна на финансовите процедури. Направихме всичко възможно да информираме навреме нашите партньори, но въпреки това имаше проблеми. В момента те са изчистени, и плащанията са редовни и навреме. Понеже политиката на "КМБ България" е на първо място да се грижим за доставчиците специално за българския пазар, сме разработили система за подкрепа на българските производители. Промотираме стоките им във всички страни, където присъстваме, и ги изнасяме на международния пазар чрез мултинационалната ни верига от магазини. До момента сме доставили български стоки на Балканите за над 50 милиона евро.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
16 коментара
Жалко, че фирмите, които оперират легално имат затруднения. Карфур е добре да се научат, как се прави "по български". Нека сами си обяснят защо на една от най-големите вегиги (подобни немо му), няма отчет в търговския регистър, защо има вериги които са пълни с хора, а отчитат мижави приходи. Бизнес в българия, без да виртуализираш част от потребителите си (да ги скриеш в задния двор), не се прави (за съжаление).
Публикувано през m.capital.bg
Тези големи вериги са за съжаление част от монополите,които подяждат БГ икономиката
Лумбер, голям френски меринджей 24 пълни си ти!
Маринопулус...... поредните гръцки шмекери мислещи си че могат да не плащат.
Били изнесли български продукти за 50 млн - а колко гръцки са внесли в България и тези продукти имат ли те по евтин български еквивалент.
Току що дошъл а надменен, голяма грешка, немците ще ви го донабият. А иначе добре че е БГ иначе гръцките лентяи примесени с надленни френски страхливци, ще се сгромолясат веднагически.
Обявил съм личен бойкот на Карфур поради всички известни причини...
нещо не му вярвам !
говори пълни лъжи, в Гърция бавят до 8 месеца след падеж, те от там я забатачват. една граница ни дели , нали се сещате , че някой от доставчиците се познават , от двете страни
Пожелавам им успех и всички доставчици отново да им се доерят!
Проблемът на КМБ е в кадрите им. Познавам част от тях. Слаби са. Но това е проблем на повечето вериги в България. В началото, по пътя на неписаните български закони, назначават ченгета за мениджъри, за да преодолеят държавната бюрократична и комисионерска машина. Те довеждат родата. Търговията стартира, но кадрите остават и по-нататък нещата се развиват логично - лоши управленски решения, ниска мотивация, неумение да се използват прекрасните търговски площи и локации, лошо управление на асортимента, пасивност у баерите, комисионерство в някои вериги. Резултатът е: 3 вериги вървят напред (Кауфланд, Лидл, Фантастико), останалите кретат.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход