Осем компании в надпревара за ремонт на "Ботевградско шосе"
Реконструкцията на столичния булевард ще струва между 9 и 12 млн. лв.


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Ремонтът на десеткилометровата отсечка на бул. "Ботевградско шосе" от ул. "Летоструй" до околовръстния път ще струва между 9 и 12 млн. лв., стана ясно след отварянето на ценовите оферти. Най-ниската цена предложи Strabag, но това не гарантира на австрийската фирма спечелването на поръчката, тъй като оценката за избор на изпълнител ще сe формира освен от цената (60 точки), също така от техническото предложение (35 точки) и срока за изпълнение (5 точки). Освен Strabag още две обединения на компаниите "СК-13" и Трейс груп холд" са дали оферти под прогнозната стойност, обявена от Столична община, от 10.5 млн. лв., като Консорциум "ППМ Ботевградско шосе" ("Пътища и съоръжения" ЕАД, "Пътстрой 92" АД, "Мостремонт 97" ООД, "Илия Бурда" ЕООД) е оферирал стойност, съответстваща на индикативната. Това означава, че надпреварата до голяма степен ще бъде между тези четири кандидата.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
По времето на Боко тиквата всичко беше лесно - ГБС , Аргогруп екзакт и Трейс - тотален монопол и унищожаване на строителните фирми.
До коментар [#1] от "svejarov":
На Боко Тикватане си достоен цървулите да завържеш. Другарю. Отичай.
Значи сега ще го ремонтираме, а след 2 години ще почнем да го копаем за метрото... За пореден път невероятна логика властва в управленските решения.
До коментар [#1] от "svejarov":
А къде забрави Актор (Гърция) Лот 3 Тракия и Лот 4 Струма; ПСТ - Лот 4 Тракия и един Лот на Марица; ЧиЕнЧи (Италия) - един Лот на Марица; ДжиПи груп - предишни и сегашни участъци на Метро диаметър 1; и много други за по-малките обекти!
Да добавя още - Станилов- Метро диаметър 1 и в консорциум с Трейс - Западна дъга на СОП; Егерсман (Германия) с АТ инженеринг и още 2 БГ фирми - Завод за зелени отпадъци; ПОНС един лот на - Софийски воден цикъл.....
защо подяволите ще се ремонтира Ботевградско... а Владимир Вазов НЕ !?! Тук през кварталите минава градски транспорт и всички тирове излизащи от София... тъй като по Ботевградско не може (не знам поради каква логика) след като там наоколу няма Нищо освен 1 цигански катун и трамвай ... Тролейбусите буквално СПИРАТ на средата на моста за да преминат поради Разпадането му и зейналите процепи ...
До коментар [#6] от "aek46312746":
Ще се ремонтира. Ето какво е заглавието на проекта копирано от челната страница на Техническата Спецификация: " РЕМОНТ НА БУЛ.”ВЛАДИМИР ВАЗОВ” ОТ МОСТА ЧАВДАР ДО БУЛ.” БОТЕВГРАДСКО ШОСЕ” И НА БУЛ.” БОТЕВГРАДСКО ШОСЕ” ОТ УЛ.” ЛЕТОСТРУЙ” ДО
СОП, ВКЛЮЧИТЕЛНО ПРИЛЕЖАЩИТЕ ИМ СЪОРЪЖЕНИЯ"
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.