Втори опит за купон
За четири години Groupon се изкачи до върха и падна с бърза скорост. Сега компанията за намаления търси нов по-устойчив модел
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
The next big thing. Така специалистите определяха американската компания Groupon преди четири години. Тогава появата й действително изглеждаше чудотворна за електронната търговия и в нея влагаха надежда десетки бизнес сектори - ресторантите и баровете, агенциите за пътувания и хотелите, та дори и медиите. "Купи сега и ще получиш продукта или услугата с намаление от 80%" звучеше като най-силният магнит за милионите клиенти пред компютъра.
Сега реалността показа съвсем друго лице на електронната търговия с ваучери. Бизнесът на Groupon и на всички, които се изредиха да копират модела му, пада. Американската компания, която беше на режим бързо разрастване и придобиване на конкуренти из целия свят, вече трябва да се бори за собствения имидж и запазване на пазарните си позиции. Най-голямото разочарование тя подготви на своите акционери, които загубиха три четвърти от вложенията си само за една година.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Писна ми от промоции, промоциики, фалшиви намаления и схеми лоялни клиенти.
Икам просто стока или услуга, на цена, която не ощетява ка&еството!
В германия този сайт за електронна търговия е много популярен.
Аз съм купувала само ваучъри за сауна, с 50 % намаление.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.