Decathlon ще размести пазара на спортни стоки
Френският бранд влиза с три магазина в София и с планове за 50 млн. лв. инвестиция до няколко години


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Над 30 000 продукта за 70 вида спорт под един покрив. Така накратко може да бъде описана концепцията на френската верига спортни хипермаркети Decathlon. На 29 август тя отваря първия си магазин в България – обект с търговска площ от 3500 кв.м в местността Камбаните, в югоизточната част на София. Амбицията на френската марка е с него да внесе на местния пазар на спортни стоки изцяло нова концепция, базирана на достъпни цени, собствени марки и иновативни продукти.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове