Decathlon ще размести пазара на спортни стоки
Френският бранд влиза с три магазина в София и с планове за 50 млн. лв. инвестиция до няколко години


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Над 30 000 продукта за 70 вида спорт под един покрив. Така накратко може да бъде описана концепцията на френската верига спортни хипермаркети Decathlon. На 29 август тя отваря първия си магазин в България – обект с търговска площ от 3500 кв.м в местността Камбаните, в югоизточната част на София. Амбицията на френската марка е с него да внесе на местния пазар на спортни стоки изцяло нова концепция, базирана на достъпни цени, собствени марки и иновативни продукти.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
30 коментара
Ако почнат и да произвеждат в БГ ще е много хубаво...
Най-накрая го дочакахме Декатлон-а и в България :-)
До коментар [#1] от "tzvetkov9":
Ха дано!
дано е за добро !
Спорт депо е един от най-смешните магазини. Уж много стока и голямо разнообразие, пък все нямат номера и всички стоки са с егати цените. При положение че мога да си пазарувам от спорт директ и ибей кажете ми една причина да го правя в България ?
До коментар [#1] от "tzvetkov9":
Made in China...
До коментар [#4] от "nicks":
Ми примерно ако си купуваш ски обувки, кънки и пр. стоки които трябва да ги пробваш и измериш.
А иначе браво на Декатлон. Дано да поразбутат малко картелираният роден пазар на спортни стоки.
Само чуждите инвестиции придават на Бг европейски вид! Останалото включая туризмът си е дива Азия!
До коментар [#4] от "nicks":
твоят коментар е като да кажеш - " това излизането по заведения е най-смешните изживявания. Уж много мацки има и голямо разнообразие, пък все не са ти навити и имат егати изискванията. При положение че мога да си хвана някоя от Гепиме.ком и Свалки.бг, кажете ми една причина да го правя в бар? "
"Френският бранд"- неудобство ли изпитвате от българския език!?
"Ние предлагаме изцяло т.нар. A-брандове в производството на спортна екипировка. Става въпрос за имена като Adidas и Nike, които вече имат определени ценови позиции и лоялни клиенти", посочи Мариана Анастасова.
Марката Аctuell, съвсем не е от А брандовете. Когато говорим за Nike, продуктите предлагани в Спорт Депо са доста далеч от колекциите, в Европа. Що се отнася до Аdidas, предпочитам да си купувам от Outlet Център и от фирмените магазини - асортимента е по-богат. Точно в А брандовете Спорт Депо са подобно на ликвидационна разпродажба... Jack Wolfskin е с такива цени, с които те отказва веднага! Все пак, това, в което французите ще трябва да настигнат нашите е електронния магазин.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.