Decathlon ще размести пазара на спортни стоки

Френският бранд влиза с три магазина в София и с планове за 50 млн. лв. инвестиция до няколко години

Френската компания ще отвори и по един обект във Варна, Пловдив и Бургас след софийските
Френската компания ще отвори и по един обект във Варна, Пловдив и Бургас след софийските
Френската компания ще отвори и по един обект във Варна, Пловдив и Бургас след софийските    ©  Надежда Чипева
Френската компания ще отвори и по един обект във Варна, Пловдив и Бургас след софийските    ©  Надежда Чипева
150 млн. лв. е годишният пазар на спортни стоки в България по данни на Sport Depot

Над 30 000 продукта за 70 вида спорт под един покрив. Така накратко може да бъде описана концепцията на френската верига спортни хипермаркети Decathlon. На 29 август тя отваря първия си магазин в България – обект с търговска площ от 3500 кв.м в местността Камбаните, в югоизточната част на София. Амбицията на френската марка е с него да внесе на местния пазар на спортни стоки изцяло нова концепция, базирана на достъпни цени, собствени марки и иновативни продукти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове