Ферари за бебета

Пазарът на детски колички е сред тези, в които маркетингът има неподозирано огромно значение

В България се предлагат 56 марки колички
В България се предлагат 56 марки колички    ©  Надежда Чипева
В България се предлагат 56 марки колички
В България се предлагат 56 марки колички    ©  Надежда Чипева

Количката трябва да е лека и маневрена. Да се сгъва лесно и да влиза в багажника на колата. Да е удобна за бебето и да е на приемлива цена. И последно – да е здрава и с големи колела (по възможност надуваеми и гумени), за да издържа на условия като софийски дупки или планински терен.

С тази нагласа тръгва всяка европейска майка в търсене на детска количка за първото си бебе. Критериите за подбор звучат съвсем логични и естествени, а изборът – повече от лесен. В крайна сметка почти всяка количка може да им отговори и не би трябвало да се отделя много време за крайното решение.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се