С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
15 4 сеп 2013, 14:00, 12223 прочитания

Wizz Air открива нова линия до Швеция

Нискотарифния авиопревозвач ще лети до Малмьо от следващата пролет

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Нискотарифната авиокомпания Wizz Air открива нова линия от Летище София до южния шведски град Малмьо. Това съобщи търговският директор Гергю Абран. Полетите започват от май 2014 г., като цената на еднопосочния билет стартира от 59.99 лв.

"Полетите до Скандинавия са липсващо звено, а Малмьо е добра входна точка, като има добри връзки и с Дания и по-специално Копенхаген", обясни Абран. Малмьо е и един от шведските градове с най-много имигранти. Полетите от София към Швеция ще бъдат два пъти седмично - понеделник и петък.


Компанията увеличава и седмичната честота на някои от полетите си от София. Това са линиите до Брюксел Шарлероа (от 3 на 4), Айндховен (от 4 на 5), Лондон Лутън (от 7 на 11) и Милано Бергамо (от 7 на 10). 

Разрастване в ход

С линията София - Малмьо дестинациите от столицата стават 16. От тази година компанията ги разшири с още три - Ларнака, Киев и от края на октомври и до Дубай. Полетите до шведския град ще бъдат три пъти седмично.



От авиокомпанията съобщиха, че планират и позициониране на четвърти самолет в София, като изпълнителният директор на Летище София Христо Щерионов изчисли, че очаква разрастването на дейността на Wizz Air да увеличи трафика на пътници със 7%, а самолетодвиженията с 5.7%.

Търговският директор на компанията обясни, че не планират полети до Виена и Будапеща. Полетите до Виена са трудни и нерентабилни за нискотарифната компания поради високите летищни такси там. Колкото до полетите до Будапеща, те са нерентабилни порада късото разстояние и нуждата от по-чести полети, за които няма достатъчен пътникопоток.

Втори след "България ер"

Нискотарифната авиокомпания се нарежда на второ място на база превозени пътници след "България ер", като по този показател държи 21% от пазара. От тази година с полетите си до Киев и до Дубай, компанията разшири периметъра си на действие. Нискотарифният превозвач все пак е ограничен от самолетния си парк, състоящ се от Airbus 320, за по-дълги дестинации.

Разрастването на компанията е повсеместно, като от началото на годината тя е увеличила флота си с 6 самолета и вече има 45. Отчита и ръст на пътниците от 10.7 млн. през 2011 г. на 12 млн. през миналата година. Увеличават се и линиите - от 250 на 296 към момента. Колкото до използваните летища - 36% от тях са първостепенни, а останалите второстепенни.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 1159 прочитания

"България ер" подписа codeshare споразумение с Qatar Airways 3 "България ер" подписа codeshare споразумение с Qatar Airways

Пътниците на близкоизточната авиокомпания ще се възползват от 2 дестинации на българската - Варна и Бургас

18 фев 2020, 1608 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Ново начало за Kodak

Знаменитата фирма излезе от процедурата по банкрут с много по-малък бизнес, насочен изцяло към корпоративни клиенти

Още от Капитал
Драмата с ТЕЦ "Марица-изток 2" - дълга, скъпа и опасна

Каквито и действия да се предприемат, те ще бъдат закъснели, ще струват скъпо и може да доведат до нови проблеми в сектора

Българският автопазар: Расте, но и старее

През 2019 г. делът на старите дизелови двигатели продължава да се увеличава, както и на колите над 20-годишна възраст

Андон Балтаков: Не искам да звуча като прогноза за облачно време

Генералният директор на БНР пред "Капитал"

За дизайнерите с любов

Българският стартъп Artery Team представя местни и международни дизайнерски марки в Etsy

Книга: Макс Блехер - "Случки в близката нереалност"

Десетилетия след написването им, сюрреалистичните истории на румънския писател намират нова публика

Кино: "Ирландецът"

Елегия за човека между доброто и злото

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10