Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
15 4 сеп 2013, 14:00, 12283 прочитания

Wizz Air открива нова линия до Швеция

Нискотарифния авиопревозвач ще лети до Малмьо от следващата пролет

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Нискотарифната авиокомпания Wizz Air открива нова линия от Летище София до южния шведски град Малмьо. Това съобщи търговският директор Гергю Абран. Полетите започват от май 2014 г., като цената на еднопосочния билет стартира от 59.99 лв.

"Полетите до Скандинавия са липсващо звено, а Малмьо е добра входна точка, като има добри връзки и с Дания и по-специално Копенхаген", обясни Абран. Малмьо е и един от шведските градове с най-много имигранти. Полетите от София към Швеция ще бъдат два пъти седмично - понеделник и петък.


Компанията увеличава и седмичната честота на някои от полетите си от София. Това са линиите до Брюксел Шарлероа (от 3 на 4), Айндховен (от 4 на 5), Лондон Лутън (от 7 на 11) и Милано Бергамо (от 7 на 10). 

Разрастване в ход

С линията София - Малмьо дестинациите от столицата стават 16. От тази година компанията ги разшири с още три - Ларнака, Киев и от края на октомври и до Дубай. Полетите до шведския град ще бъдат три пъти седмично.



От авиокомпанията съобщиха, че планират и позициониране на четвърти самолет в София, като изпълнителният директор на Летище София Христо Щерионов изчисли, че очаква разрастването на дейността на Wizz Air да увеличи трафика на пътници със 7%, а самолетодвиженията с 5.7%.

Търговският директор на компанията обясни, че не планират полети до Виена и Будапеща. Полетите до Виена са трудни и нерентабилни за нискотарифната компания поради високите летищни такси там. Колкото до полетите до Будапеща, те са нерентабилни порада късото разстояние и нуждата от по-чести полети, за които няма достатъчен пътникопоток.

Втори след "България ер"

Нискотарифната авиокомпания се нарежда на второ място на база превозени пътници след "България ер", като по този показател държи 21% от пазара. От тази година с полетите си до Киев и до Дубай, компанията разшири периметъра си на действие. Нискотарифният превозвач все пак е ограничен от самолетния си парк, състоящ се от Airbus 320, за по-дълги дестинации.

Разрастването на компанията е повсеместно, като от началото на годината тя е увеличила флота си с 6 самолета и вече има 45. Отчита и ръст на пътниците от 10.7 млн. през 2011 г. на 12 млн. през миналата година. Увеличават се и линиите - от 250 на 296 към момента. Колкото до използваните летища - 36% от тях са първостепенни, а останалите второстепенни.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Брандовете и вируса Брандовете и вируса

Тези, които не успеят ясно да (пре)дефинират мястото си в живота на хората, имат мрачно бъдеще

4 апр 2020, 688 прочитания

"Тобо Груп" дарява 15 хил. лева за борбата с коронавируса "Тобо Груп" дарява 15 хил. лева за борбата с коронавируса

Компанията подкрепя дейността на лечебните заведения в условията на извънредната ситуация

4 апр 2020, 1009 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Ново начало за Kodak

Знаменитата фирма излезе от процедурата по банкрут с много по-малък бизнес, насочен изцяло към корпоративни клиенти

Още от Капитал
Пат в туризма

Хиляди туроператори трябва да върнат на клиенти си суми за провалени почивки, които обаче са предплатени към партньори

Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Може ли България да надбяга вируса

България използва времето, спечелено от социалната изолация, за минимални подобрения в здравната система и планира да въведе софтуер за следене на заразени и нарушители на карантини. Засиленото тестване все още не се случва

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

И това ще мине

Как да се съхраним психически по време на пандемия и изолация

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10