Mango: Предстоящо преоткриване

Испанската модна марка ще влезе директно на българския пазар, след като фалитът на местния й представител затвори магазините й

Празните витрини на бул. "Витоша" 16 са единственият видим знак за доскорошно присъствие на Mango в България. Испанската модна марка вече липсва на пазара, след като носителят на франчайз правата за страната - "Атриум България", бе обявен в несъстоятелност и в рамките на броени месеци затвори всичките си магазини. Страницата на марката във Facebook също мълчи по темата и така изглежда, че оттук нататък феновете на Mango ще пазаруват в чужбина или онлайн.

Притесненията им обаче са прибързани. Испанската компания не е зачеркнала България от плановете си и не смята да остави вакуума в присъствието си за дълго. Оттам обясниха, че смятат да се да се завърнат, и то директно, а не чрез с представител. Преговорите вече текат и до месеци надписите Mango ще се върнат на витрините в моловете и на търговските улици.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове