OMV обяви голям конкурс за нови дилъри

Целта е да се подобри обслужването по бензиностанциите и да се повишат продажбите

От веригата не уточниха за колко от обектите си търсят партньор.
От веригата не уточниха за колко от обектите си търсят партньор.    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
От веригата не уточниха за колко от обектите си търсят партньор.
От веригата не уточниха за колко от обектите си търсят партньор.    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ

"ОМВ България" стартира конкурс за набиране на нови дилъри за голям брой от своите бензиностанции. Обявата може да бъде видяна в някои от ежедневниците, като партньори се търсят за почти всички области на страната. Веригата работи на дилърски принцип за всички свои обекти - 88 на брой. Схемата е следната: намира се партньор, който управлява дадена бензиностанция, собственост на веригата, срещу което получава възнаграждение - най-често комбинация от фиксирано и плаващо. "ОМВ България" е сред компаниите, които не използват франчайзинга, където чужд обект работи под марката на веригата срещу заплащане. 


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се