Месеци наред той упорито отхвърля твърденията, че компанията му се подготвя да излезе на борсата. И когато все пак се реши на тази крачка, я направи така, че да разкрие колкото може по-малко информация.
Дик Костоло (@dickc), главният изпълнителен директор на Twitter, твърдеше, че компанията, предлагаща услугата за микросъобщения от 140 знака, има изобилие от средства и не се нуждае от инвеститори. Сега той я повежда към може би най-очакваната борсова премиера в Силициевата долина от не особено успешното излизане на Facebook на борсата през 2012 г.
Американецът оглавява основаната през 2006 г. от Джак Дорси компания от октомври 2010 г. временно, което се оказва постоянно назначение. Преди това той бе директор по операциите и допринесе за превръщането на Twitter в световен феномен с над 200 милиона редовни потребители, 400 милиона съобщения дневно и оценка от GSV Capital на цялата компания за 10.5 млрд. долара.
Костоло е странна птица - след като през 1985 г. завършва компютри и комуникация в Университета на Мичиган, той отказва оферти от сектора и отива в Чикаго да работи като актьор. Там играе с Annoyance Theater и участва на различни фестивали като тези в Единбург и Торонто.
После за 8 години е служител на Andersen Consulting и едва след това влиза в сектора за уебдизайн и консултиране на технологичен бизнес, което в един момент го прави и служител на Google. Той напуска гиганта през 2009 г., за да се премести в Twitter. Неотдавна списание Time го нареди сред десетте най-влиятелни технологични директори в САЩ.
Но вероятно също толкова внимание днес заслужава 42-годишният нюйоркчанин Майк Гупта, главният финансист на Twitter. Той ще съпровожда Костоло на най-важните срещи с потенциални инвеститори и ще играе ключова роля в убеждаването им да купят акции на компанията. Гупта има много висока репутация в Силициевата долина и по думите на негови колеги е незаменим в умението да обяснява по-простичко как прави пари от това нещо, което съществува само във виртуалното пространство.

Месеци наред той упорито отхвърля твърденията, че компанията му се подготвя да излезе на борсата. И когато все пак се реши на тази крачка, я направи така, че да разкрие колкото може по-малко информация.
Дик Костоло (@dickc), главният изпълнителен директор на Twitter, твърдеше, че компанията, предлагаща услугата за микросъобщения от 140 знака, има изобилие от средства и не се нуждае от инвеститори. Сега той я повежда към може би най-очакваната борсова премиера в Силициевата долина от не особено успешното излизане на Facebook на борсата през 2012 г.
0 коментара