Новото лице на H&M

В търсене на още пазарни ниши шведската група усилено инвестира в нови марки и вериги, които залагат на качество и високи цени

Управляваната от Карл-Йохан Першон компания има и все повече екоинициативи
Управляваната от Карл-Йохан Першон компания има и все повече екоинициативи
Управляваната от Карл-Йохан Першон компания има и все повече екоинициативи    ©  Капитал
Управляваната от Карл-Йохан Першон компания има и все повече екоинициативи    ©  Капитал

COS, Weekday, Monki, & Other Stories, Garment-Collecting, Conscious Exclusive. Какво обединява всички тези имена? Някои от тях са марки, други – наименования на специални колекции или линии. Общото: всички те са част от новото лице на текстилния гигант H&M.

Доскоро шведската компания за облекла се асоциираше предимно с евтините си дрехи и термина бързооборотна мода. От известно време обаче H&M търпи сериозни трансформации. Засега те се случват на някои от по-големите развити пазари, на които марката присъства от десетилетия - основният бизнес продължават да бъдат бързите колекции, които са насочени към масовата публика. Но през последната година се прокрадват все повече инициативи и проекти, които целят да разнообразят имиджа на компанията и да осигурят ниши за продължителен растеж. В стилистиката на H&M се появиха термини като природосъобразност и устойчивост и образът, който маркетинговите специалисти на дружеството се стремят да наложат, е за бизнес, който мисли за природата, хората и света като цяло. Успоредно шведската група усилено инвестира в нови свои марки и вериги, които залагат на качество и високи цени. Днес компанията изглежда по съвсем различен начин в сравнение с образа, който имаше преди 10 или 15 години.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kardinalat avatar :-?
    kardinalat
    • + 6

    Последните изречения показват реалността към днешна дата, единственото положително е че се започна да се говори публично за цената на евтиното. Решението обаче предстои.

    Нередност?
  • 2
    gallnare avatar :-?
    Мария
    • - 2
    • + 4

    H&M безспорно се промениха много през последните 2 години и са на път да заинтригуват дори трудни клиенти като мен, които не си падаме по еднодневни парцалки. Шведите пак уцелиха ваксата с гъдела от еко-облеклото, условно казано. Безспорен е и искреният им и типично шведски стремеж към повече екологичност, органичност, устойчивост и пр.Остава обаче да ни демонстрират как ще съчетаят в едно органичните материи и ниските цени.

    Нередност?
  • 3
    bretschneider avatar :-|
    bretschneider
    • - 1
    • + 4

    .... Ббля еко али бали. Истинска устойЧивост ще има когато някоя марка покаже достатъЧно големи топки, като запоЧне да произвежда дрехите си в Европата или развитите страни, също както правят FRIETAG

    Нередност?
  • 4
    offshore avatar :-|
    Offshore Banking
    • - 2
    • + 2

    Това е началото на една тенденция! Рано или късно европейците ще купуваме дрехи, които пазят природата, и ЩЕ СЪБЛИЧАМЕ С БОЙ, ВСЕКИ, КОЙТО НОСИ ЕСТЕСТВЕНА КОЖА, ЗА КОЯТО Е УБИТО ЖИВОТНО!

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 5
    chichi01 avatar :-P
    Чичи (Ice Man's fan)

    До коментар [#4] от "Offshore Banking":
    Нямаш пред вид свинската, телешката и овчата кожа, нали?

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал