Новото лице на H&M
В търсене на още пазарни ниши шведската група усилено инвестира в нови марки и вериги, които залагат на качество и високи цени


Зорница Маркова - Дунчева

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
COS, Weekday, Monki, & Other Stories, Garment-Collecting, Conscious Exclusive. Какво обединява всички тези имена? Някои от тях са марки, други – наименования на специални колекции или линии. Общото: всички те са част от новото лице на текстилния гигант H&M.
Доскоро шведската компания за облекла се асоциираше предимно с евтините си дрехи и термина бързооборотна мода. От известно време обаче H&M търпи сериозни трансформации. Засега те се случват на някои от по-големите развити пазари, на които марката присъства от десетилетия - основният бизнес продължават да бъдат бързите колекции, които са насочени към масовата публика. Но през последната година се прокрадват все повече инициативи и проекти, които целят да разнообразят имиджа на компанията и да осигурят ниши за продължителен растеж. В стилистиката на H&M се появиха термини като природосъобразност и устойчивост и образът, който маркетинговите специалисти на дружеството се стремят да наложат, е за бизнес, който мисли за природата, хората и света като цяло. Успоредно шведската група усилено инвестира в нови свои марки и вериги, които залагат на качество и високи цени. Днес компанията изглежда по съвсем различен начин в сравнение с образа, който имаше преди 10 или 15 години.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
5 коментара
Последните изречения показват реалността към днешна дата, единственото положително е че се започна да се говори публично за цената на евтиното. Решението обаче предстои.
H&M безспорно се промениха много през последните 2 години и са на път да заинтригуват дори трудни клиенти като мен, които не си падаме по еднодневни парцалки. Шведите пак уцелиха ваксата с гъдела от еко-облеклото, условно казано. Безспорен е и искреният им и типично шведски стремеж към повече екологичност, органичност, устойчивост и пр.Остава обаче да ни демонстрират как ще съчетаят в едно органичните материи и ниските цени.
.... Ббля еко али бали. Истинска устойЧивост ще има когато някоя марка покаже достатъЧно големи топки, като запоЧне да произвежда дрехите си в Европата или развитите страни, също както правят FRIETAG
Това е началото на една тенденция! Рано или късно европейците ще купуваме дрехи, които пазят природата, и ЩЕ СЪБЛИЧАМЕ С БОЙ, ВСЕКИ, КОЙТО НОСИ ЕСТЕСТВЕНА КОЖА, ЗА КОЯТО Е УБИТО ЖИВОТНО!
Публикувано през m.capital.bg
До коментар [#4] от "Offshore Banking":
Нямаш пред вид свинската, телешката и овчата кожа, нали?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.