За честта на короната на "Мобилтел"

Смяната на върха в най-големият български телеком е знак за стремежа му да се запъти отново нагоре

Telekom Austria    ©  Telekom Austria

Цифри, цифри и накрая за финал малко цифри. Това намирам, преглеждайки интервютата си с Танасис Кацирубас от времето, когато беше главен изпълнителен директор на "Глобул". Подобни са наблюденията и на колегите му: "На пръв поглед изглежда, че в главата му няма емоции, има само числа и основно те го карат да се усмихва", е казала през 2007 г. Михаела Калайджиева - тогава управляваща дирекцията за правни въпроси и регулации в оператора.

Спомням си и как започна една от последните пресконференции, дадени наскоро от Андреас Майерхофер като главен изпълнителен директор на "Мобилтел": "А това са финансовите резултати на компанията. Които не ме правят особено щастлив."


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
83 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kardinalat avatar :-?
    kardinalat
    • - 3
    • + 34

    Сега дойде моментът да се разговаря с Мтел!

    Нередност?
  • D-r D
    • - 12
    • + 79

    Всичко е прах в очите и красиви обещания!
    Плащах на МТел 4 номера от август 1998 до юли 2013. След скандал за поредна надписана сметка и дълга и жилава кореспонденция с центурионите им от Жалби, изчаках да ми изтече договора и си прехвърлих номерата към Виваком. Не вярвам да са коренно други, ама МТел ми скъсаха нервите. Да вървят по дяволите!

    Нередност?
  • 3
    ctrl_del avatar :-|
    бАрни
    • - 7
    • + 56

    Най-голямата глупост направиха като аутсорснаха поддръжката си на мрежата от базови станции и билинг системата.
    Глобул такава идиотщина няма да направи и скоро ще бъде номер едно на пазара.

    Нередност?
  • 4
    oft231057892 avatar :-|
    oft231057892
    • - 4
    • + 41

    "Лидерът винаги е бил предпочитан оператор от големия бизнес"

    Това беше до 2010-11. Техните тарифи трудно имаха аналог сред другите два конкурента. Сега не е така. Миналата година нашата фирма прехвърли 600 СИМ карти към Виваком. А са бяха клиент на МТел още от зората на ГСМ.

    Нередност?
  • 5
    analiziraitova avatar :-|
    analiziraitova
    • - 3
    • + 63

    Едва ли някой от пострадалите ще прости на М тел това, което им причиниха. Почтенност и коректност, уважение към клиента и т.н. липси......

    Нередност?
  • 6
    mto avatar :-|
    mto
    • - 1
    • + 60

    Освен собствениците, и аз, клиентът не съм доволен от МТел.

    Нередност?
  • 7
    z_zafirov avatar :-|
    The_Curious
    • - 5
    • + 63

    1. Като бивш корпоративен клиент, до един момент бяха добре нещата, но после изведнъж стремително се сгромолясаха... някъде около 2009-2010г.
    2. След това, като физическо лице - клиент на Мтел, нещата се търпяха до около 2011г., когато смениха билинг системата и крашнаха целия си бизнес. Тогава прекратих отношения с тях.
    3. Сега, като вече бивш клиент, от време на време проверявам как са нещата... Например, отивам и казвам - бях ви десет години клиент, ако се върна пак при вас и подпиша договор за една/две години, каква оферта може да ми предложите, като имате в предвид, че на Глобул за 150 минути към всички и 100МВ интернет плащам ХХХХлв./мес.? Офертата беше с 25% по-скъпа, което е абсолютна идиотщина. Ясно е, че някои клиенти се опитват да ги цакат с условията, но си има политика за преговори, а и би трябвало в СРМ-а им да си водят досиета и да си ги знаят, да ама не. За това им умира бизнеса на тъпаците, да умират, не ми е жал за тях.

    Нередност?
  • 8
    2.5 avatar :-P
    2.5
    • - 1
    • + 32

    "Затова не е изненада, че TAG е заинтересован, според източници на вестника, да придобие "Близу"..."

    Още по-голям е интересът на Blizoo да бъде придобит, ама нещо не му се получава.

    Нередност?
  • 9
    vladislav_paunov avatar :-|
    Molotov
    • - 4
    • + 52

    От БТК по-голема мента няма! Да продават на пенсионери по телефона им е запазената марка. Сключваш 1 договор, а те правят на маймуна с общи условия и получаваш друг с мизерно качество! Сега искат да им подарят златната акция, за да не е замесена държавата в пладнешкия обир...

    Нередност?
  • 10
    nogica avatar :-?
    nogica
    • - 1
    • + 25

    да се борят,сега да видим как ще ни връщат обратно в мрежата си?

    Нередност?
Нов коментар