КЗК проверява рекламна кампания на "Лидл"

Регулаторът ще проучва дали посланието "Най-доброто от България, най-доброто от Европа" е подвеждащо

   ©  КРАСИМИР ЮСКЕСЕЛИЕВ

Комисията за защита на конкуренцията образува производство за евентуално извършено нарушение от "Лидл България". Поводът за решението на антимонополния орган е рекламната кампания на германската верига "Най-доброто от България, най-доброто от Европа". КЗК ще проучва дали посланието е подвеждащо.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове