Apple измести Сoca-Сola като най-скъпа марка в света
За първи път се сменя лидерът в класацията на Interbrand
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
За първи път в 13-годишната си история класацията на най-скъпите марки в света Interbrand има нов лидер - Apple. Технологичният гигант измести досегашният постоянен номер едно - Coca-Cola, който пада до трето място. Стойността на марката на производителя на iPhone e 98.3 млрд. долара. На второ място се изкачва Google с 93.3 млрд. долара, а брандът на производителя на безалкохолни напитки се оценява на 79.2 млрд. долара.
"От време на време дадена компания променя живота ни не само чрез продуктите си, но и чрез философията си. Именно това е причината Аpple да е номер едно", заяви Джез Фрамптън, глобален изпълнителен директор на Interbrand. Все пак докладът за класацията предупреждава, че Apple е заплашена от Samsung и трябва да спре устрема на южнокорейския гигант, като основна цел е да завладее китайския мобилен пазар. Samsung също е в Топ 10 - на осма позиция с оценка от 39.6 млрд. долара.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Аз от кога разправям, че който рекламира в медии завършващи на числото "7", му се бойкотират продуктите. Защото по този начин, рекламодателя субсидира олигархията. Световните продажби на Кока кола, няма как да не паднат, заради това, че рекламират в олигархични телевизии в България.
Публикувано през m.capital.bg
С тази продукция която вади Ейпъл скоро ще догонва с много Самсунг..че дори и НТС !!! Пълна липса на иновации !!!
[quote#2:"qwweee"]С тази продукция която вади Ейпъл скоро ще догонва с много Самсунг..че дори и НТС !!! Пълна липса на иновации [/quote]
ЕЙпъл, казваш.
До коментар [#2] от "qwweee":
ЕЙпъл, кому са нужни тези коментари? Take it easy и се радвай на пластмасовия си боклук в джоба!
"Все пак докладът за класацията предупреждава, че Apple е заплашена от Samsung и трябва да спре устрема на южнокорейския гигант, като основна цел е да завладее китайския мобилен пазар."
Интересно, точно с каква филосовия вложена в неин продукт Samsung ще промени живота на хората?!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход