Мариса премина през бурята

Редизайнът на логото на Yahoo! се оказа неочаквано изпитание за Мариса Майер

Мариса Майер - главният изпълнителен директор на Yahoo, си спечели респект в бизнес средите с успешното преминаване на серия нелеки препятствия. Няма и две години, откакто 37-годишната бременна в шестия месец служителка на Google скочи в един от най-трудните постове в корпоративна Америка. После ръководи придобиването през юни за 1.1 млрд. долара на Tumblr (услуга за микроблог, популярна сред тийнейджъри в Америка), рестартирането на Flickr и обновяването на Yahoo Mail, раздялата с хиляди служители, фотосесия за Vogue нагоре с краката (буквално) - всичко това с едно двуседмично прекъсване, за да роди детето си.

Но все пак през септември 2013 г. се оказа, че и тя е човек и също може да сгреши. Мариса одобри първата от 18 години промяна в начина, по който изглежда прочутото лого на компанията, като го направи по-изчистено и по-отдалечено от шаренията на 90-те години. И според първите реакции сбърка.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове