LVMH търси заместник на луксозната Louis Vuitton
Френската група се стреми да поддържа бързия си растеж
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Производителят на луксозни стоки LVMH се оглежда за нови марки, с които да поддържа бързия си растеж, пише Reuters в репортаж. През последните години френската група предприе агресивна политика на придобивания, която беше толерирана от инвеститорите, докато основната марка на компания - Louis Vuitton, която отговаря за над половината от общите приходи, отчиташе растеж от над 10% годишно.
През тази година ръстът на продажбите на Vuitton спадна наполовина заради променените вкусове на потребителите и забавеното търсене в развиващи се пазари като Китай. Несигурността около бъдещето на компанията се засили от напускането на главният й дизайнер Марк Джейкъбс. LVMH притежава над 60 луксозни марки от Dior до коняка Hennessy, но никога не е изграждала значим бранд от нулата.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове