LVMH търси заместник на луксозната Louis Vuitton

Френската група се стреми да поддържа бързия си растеж

7.3 млрд. евро са годишните продажби на марката Louis Vuitton
7.3 млрд. евро са годишните продажби на марката Louis Vuitton
7.3 млрд. евро са годишните продажби на марката Louis Vuitton    ©  Reuters
7.3 млрд. евро са годишните продажби на марката Louis Vuitton    ©  Reuters

Производителят на луксозни стоки LVMH се оглежда за нови марки, с които да поддържа бързия си растеж, пише Reuters в репортаж. През последните години френската група предприе агресивна политика на придобивания, която беше толерирана от инвеститорите, докато основната марка на компания - Louis Vuitton, която отговаря за над половината от общите приходи, отчиташе растеж от над 10% годишно.   

През тази година ръстът на продажбите на Vuitton спадна наполовина заради променените вкусове на потребителите и забавеното търсене в развиващи се пазари като Китай. Несигурността около бъдещето на компанията се засили от напускането на главният й дизайнер Марк Джейкъбс. LVMH притежава над 60 луксозни марки от Dior до коняка Hennessy, но никога не е изграждала значим бранд от нулата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове