Продажбите на IKEA продължават да растат
Приходите за изминалата фискална година са 27.9 млрд. евро, като най-сериозно е било увеличението им в Русия и Китай
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Най-голямата верига мебелни магазини в света IKEA обяви, че през изминалата фискална година е успяла да увеличи пазарния си дял на почти всички свои пазари, което е допринесло за ръст на продажбите с 3.1%. Заради глобалното си присъствие резултатите на шведската компания се разглеждат като индикатор за потреблението в световен мащаб. Според изявлението на IKEA най-сериозен ръст на продажбите през годината е реализиран на пазарите в Русия и Китай, като е постигнат и "значителен прогрес" в Северна Америка, съобщиха световните медии.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
6 коментара
Икеа правят много готини неща. Трябва да отворят още 2-3 магазина у нас.
Продажбите на ИКЕЯ се дължат на храната и напитките. Всяка сутрин можеш да закусиш за 1 лев, и напитките се доливат безплатно. Кафето пък е невероятно и е италианско, за 1 лв!
Публикувано през m.capital.bg
[quote#2:"Offshore Banking"]Продажбите на ИКЕЯ се дължат на храната и напитките. [/quote]
Ееее, айде сега - несериозно е да твърдиш това. Иначе за кафето си прав - наистина е хубаво.
Икея печелят именно от кризата ... предлагат читави неща, на читави цени - ненатрапчиво,функционално, без изгъзици и с достатъчно възможности да си развихриш и твоето въображение.
Плюс страхотната бизнес концепция, читавите продукти и читавия маркетинг, ИКЕА няма как да не размажат българските производители - те живеят в каменната ера - няма обща концепция за продуктите, няма никакъв консистентен маркетинг и бизнеса се върти като в 19 век - отваряш лафка и чакаш някой да влезе в нея.
Все още не мога да поръчвам от сайта им. Трябва да дойда на крака и да си платя. (Не че не съм го правил веднъж). Ако и това направят ще продават повече. Не мисля че е реално скоро да направят магазин в умиращия град Варна. И до бургас бих ходил, но и София и Букурещ са ми еднакво далеч.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.