🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

"BILLA България" представи нова собствена марка

Четиридесет процента от продуктите ще се произвеждат в България

На етикета на продуктите няма да е изписан производителят, а само брандът BILLA
На етикета на продуктите няма да е изписан производителят, а само брандът BILLA
На етикета на продуктите няма да е изписан производителят, а само брандът BILLA    ©  BILLA България
На етикета на продуктите няма да е изписан производителят, а само брандът BILLA    ©  BILLA България
Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

"BILLA България" пусна нова собствена марка - BILLA, под която ще се произвеждат близо 100 хранителни продуктa. Около 40% от тях - като млечни и месни продукти, пчелен мед, лютеница и др., са произведени в България. Останалите са доставени от Австрия, Италия, Германия. "Делът на българските продукти в продажбите обаче със сигурност ще бъде по-голям, тъй като се продава повече сирене, отколкото каперси например", коментира изпълнителния директор на веригата Николай Петров.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

26 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    alabalko avatar :-|
    alabalko
    • - 1
    • + 8

    Поради факта,

    Нередност?
  • 2
    alabalko avatar :-|
    alabalko
    • - 1
    • + 56

    Поради факта, че продуктите от животински произход, и в частност млечните трябва да имат проследимост върху опаковките се изписва къде са произведени чрез код на поточната линия. Прясното мляко на Била се произвежда на поточна линия на Мегле показа една бърза проверка в Интернет на кода на поточната линия.

    Нередност?
  • 3
    birdman avatar :-|
    birdman
    • - 7
    • + 37

    В Била не пазарувам , когато се научат да са коректни с клиентите си , тогава ще вляза .

    Нередност?
  • 4
    cuklio avatar :-P
    Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    • - 4
    • + 31

    2103 аз смятам да ходя до Луната а Билла не ме интереува.

    Нередност?
  • 5
    cinik avatar :-|
    cinik
    • - 20
    • + 49

    За последен път влязох в Билла преди 2 години и се учудвам на себе си, колко изрядно спазвам собствената си закана повече да не стъпя там. Причината - игрите с трупане на точки. Точно когато бързах, се случи пред мен една леля да си иска тигана от брошурата. Касиерката изчезна и го търси 10 минути в склада. Когато го донесе, нов скандал, защото на проспекта бил изрисуван алпака, пък тя носела тефлон, какъвти имало навсякъде и кой бил луд да брои точки, освен ако не е за добрата стара алпака....Естествено, стигна се до управителя, а аз бях точно след нея - ни да чакам, ни да отида на друга каса, още повече че другите 2 работещи набързо се запушиха от народ, когато тази затвори. И така в двоумене откарах 20-25 минути, през които управител, касиерка и клиент се разправяха кой е прав. Като през цялото време си спомнях за немския Алди, в който до към 2002 нямаше щрихкодове на стоките - касиерката беше длъжна да знае всички цени наизуст и ги набираше без да гледа клавиатурата. После въведоха и те скенери, но стоката трябваше да има щрихкод от всички страни, а скенерът сканираше от 12 точки, така че маркирането ставаше в секундата, в коят качиш стоката отгоре. Т.е. хората цепят секундата, нашите губят по 25 минути в полза на тези, на които е по-важно чрез млякото и картофите да си заработят тиган, тирбушон или покривка за маса....Хайде, без мен в тази матрица....

    Нередност?
  • 6
    voxy avatar :-|
    voxy
    • - 12
    • + 38

    До коментар [#5] от "cinik":

    много основателна причина хаха, едно пазаруване, една касиерка и един клиент пред теб :), че чак и се хвалиш с такова идиотско взимане на решение да не пазаруваш от някъде

    Нередност?
  • 7
    cinik avatar :-|
    cinik
    • - 13
    • + 17

    До коментар [#6] от "voxy":

    Не само там. Брошурите в пощата само затова ги отварям, да видя има ли пак стикери за кърпи и тигани. Има ли, магазинът се избягва старателно. А за да ми кипне се досещаш, че пак съм чакал заради тигани и чайници, само че все е било в рамките на 4-5 минути. Което пак е твърде изнервящо, но за широко скроен човек като мен ;-))) все е било в границите на търпимост. Но наистина тези игри на късмета минаха всякакви граници и тези магазини забравиха, че имат други функции освен да бъдат тото пунктове.

    Нередност?
  • 8
    voxy avatar :-|
    voxy
    • - 2
    • + 22

    много рядко се случва някой да си купува нещо с точки, отделно става бързо, твоят случай е бил изключение
    Ако има нещо дразнещо са постоянните въпроси - имате ли карта била и желаете ли точки, по-добре да разкарат точките, а за картите да не задават въпроси, който има да си я дава

    Нередност?
  • 9
    casinoto avatar :-(
    casinoto
    • - 6
    • + 33

    Билла е доста по-скъпа от другите магазини...не е рентабилно да се пазарува от там.

    Нередност?
  • 10
    dravko avatar :-|
    dravko
    • - 3
    • + 25

    И каква точно ще е разликата с Clever? По-високата цена ли?

    Нередност?
Нов коментар