Анджела Арендс ще чертае модното бъдеще на Apple

Назначаването й е сигнал за лайфстайл амбициите на технологичната компания

Анджела Арендс и дизайнерът Кристофър Бейли възродиха славата на Burberry. От следващата година Бейли ще поеме управлението на модната марка
Анджела Арендс и дизайнерът Кристофър Бейли възродиха славата на Burberry. От следващата година Бейли ще поеме управлението на модната марка
Анджела Арендс и дизайнерът Кристофър Бейли възродиха славата на Burberry. От следващата година Бейли ще поеме управлението на модната марка    ©  Reuters
Анджела Арендс и дизайнерът Кристофър Бейли възродиха славата на Burberry. От следващата година Бейли ще поеме управлението на модната марка    ©  Reuters

Когато поеме управлението на ритейл бизнеса на Apple през следващата година, Анджела Арендс ще стане първата жена, заемала позиция в топ мениджмънта на технологичната компания от над 20 години насам. Като вицепрезидент тя ще отговаря за търговската мрежа и онлайн магазина на дружеството, като ще се отчита директно на главния изпълнителен директор Тим Кук.

На пръв поглед назначението на Арендс, която досега заемаше поста на главен изпълнителен директор на модната марка Burberry изглежда малко странно. Работата е там, че като цяло визията на основателя на Apple Стив Джобс беше, че управлението на магазините трябва да е в ръцете на някого с достатъчно страст към технологиите. Развитието на цялостната концепция за дизайна и начина на обслужване в магазините на компанията беше един от ревниво пазените лични проекти на Джобс и приоритет за дружеството. През последните близо две години обаче Apple среща сериозни предизвикателства в намирането на подходящ мениджър за отдела, след като дългогодишният му ръководител напусна поста през ноември 2011 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
7 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    daskal1 avatar :-|
    daskal1
    • + 5

    Ако модата се съчетава с технологично водещи продукти както досега - прекрасно. Ако изостанат от Самсунг - не толкова.

    Нередност?
  • 2
    cinnabar avatar :-|
    cinnabar
    • - 5
    • + 9

    Е, признаха си :) Apple е мода, а не водеща технология :)

    Нередност?
  • 3
    sinnerinc avatar :-|
    sinnerinc
    • + 6

    Бог да го прости Стив Джобс, ако чете това, сигурно ще направи 10 оборота в гроба

    Нередност?
  • 4
    bretschneider avatar :-|
    bretschneider
    • - 1
    • + 5

    Епъл да не тръгнат по пътя на Блекбери, които назначиха Алиша Киис за творчески директор. И ей-ги на до къде я докараха!

    Нередност?
  • 5
    rapidfire avatar :-|
    gigabyte
    • - 1
    • + 6

    ... Когато поеме управлението на РИТЕЙЛ бизнеса ...
    На кой бизнес, ако не е тайна?! Ако продължава така, до 20-30 години българският език изглежда ще изчезне, но нека не го убиваме отсега! Или свършиха подходящите нашенски думи? В Германия тази мания се нарича Денглиш и сякаш е съсипала езика на обикновения немец, у нас ще бъде може би Бенглиш.
    Иначе ходът на ябълката е малко странен.

    Нередност?
  • 6
    anu avatar :-P
    Ronald Reagan
    • - 1
    • + 2

    Ко ко ша прай ?!? Мода - ма чакай ма како ма нидей тъй :) :) :) !

    Нередност?
  • 7
    fez_deffender avatar :-|
    Фес Deffender
    • - 3
    • + 3

    [quote#5:"mister twister"]На кой бизнес, ако не е тайна?! [/quote]

    на ритейла братчет, на ритейла. вземи се образовай малко. стига с този псевдопопулизъм.

    Нередност?
Нов коментар