Гледайте на запис конференцията: "Банките и бизнесът"
Close

Новото име на "Глобул" ще е Telenor

Главният изпълнителен директор на "Глобул" Стайн Ерик Велан пред "Капитал"

"Надявам се българските потребители да започнат да ни обичат" - Стайн Ерик Велан
"Надявам се българските потребители да започнат да ни обичат" - Стайн Ерик Велан
"Надявам се българските потребители да започнат да ни обичат" - Стайн Ерик Велан    ©  Надежда Чипева
"Надявам се българските потребители да започнат да ни обичат" - Стайн Ерик Велан    ©  Надежда Чипева

И така, как ще се казва "Глобул"?

Визитка:

Стайн-Ерик Велан е главен изпълнителен директор на "Глобул" от юли - малко след като операторът беше купен от Telenor. Преди това е заемал длъжността ръководител "Мобилни услуги" в Telenor - Норвегия. Има богат опит в Централна и Източна Европа - бил e начело на Telenor - Сърбия, в продължение на две години и половина, по време на важен за компанията преходен период. Година и половина е бил управляващ директор на поделението на концерна в Индия, по времето, когато то е стартирало дейността си. Ръководил е и дирекцията за корпоративни продажби на Telenor в Норвегия.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
41 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    villiger avatar :-?

    Имам един въпрос:
    Ако съм лоялен клиент на "Глобул" от към 5г. и имам някакви преференциални условия по програмата "Глобул Заедно" , то продължавам ли да участвам в някаква програма за лоялност и към новия бранд ?

    Нередност?
  • 2
    sto67nes avatar :-|
    sto67nes
    • + 46

    Времето ще покаже.....

    Нередност?
  • 3
    demonoid avatar :-|
    demonoid - чао тирани!
    • - 4
    • + 88

    Аз като лоялен клиент, над 6 години, получавам някакви "оферти", които по никакъв начин не ме удовлетворяват. Можели тези оферти да са наистина съобразени с това, че съм лоялен? Благодарение на политиката на ГЛОБУЛ, три пъти сменях номера си, защото исках съответен апарат. видите ли, трябвало нова сим карта към него, не можело към съществуващата и респ.съществуващия договор.
    Това отблъсква.
    Другото, което отблъсква, е че ГЛОБУЛ се събра с утайките на колекторския пазар и започна да възлага колектинг на фирми, които категорично не могат да се справят с тази си дейност. Името им се свърза с ГЛОБУЛ и оттам абонатите бяха отблъснати от некоректните колекторски практики.
    Ето това искам да се промени за да остана клиент. Ама надали...

    Нередност?
  • 4
    dragon_reborn avatar :-|
    The Dragon Reborn
    • - 8
    • + 58

    Според мен новото име е по-добро, старото ме дразни от самото начало. Но се иска още много, не само смяна на брандинга и маркетинга.

    Нередност?
  • 5
    ace avatar :-|
    ace
    • - 4
    • + 71

    Да се готвят за спад. Все повече от комуникацията минава през интернет, а там позициите им отслабват, защото са изложени на пазарната конкуренция на други доставчици. Какви услуги ще предлагат? Няма такива услуги. Единствено бърз и евтин нет може въобще да ги спаси. Евтин, повтарям.

    Нередност?
  • 6
    ctrl_del avatar :-P
    бАрни
    • - 5
    • + 18

    Мечти и реалност...

    Нередност?
  • 7
    ctrl_del avatar :-P
    бАрни
    • - 9
    • + 30

    Новото име "Телезор" ми харесва...Без пакетни услуги няма да имате шанса за номер едно и голям зор ще има от напъването...

    Нередност?
  • 8
    a_tanas avatar :-|
    a.tanas
    • - 6
    • + 16

    "Но важното е да можеш да дадеш достъп до това съдържание, а не да го притежаваш."

    Странно - но точно всички осъзнават колко е важно съдържанието, пред перспективата да пренасят битове. Нека им е лошо на Ютуб, ФБ, Туитър, пък едва ли им пука по кой канал се обменя информацията.

    Нередност?
  • 9
    zaza avatar :-P
    zaza
    • - 3
    • + 54

    До коментар [#3] от "demonoid":

    Това е една абсурдна политика на българския пазар. В момента ако видиш офертите на виваком - там положението е същото 80%, но за нови карти с 2 години договор. Нищо, че си абонат от 5 години... там вече има една врътка - прехвърляш си номера в другия оператор на предплатена, връщаш го и ползваш екстри на нов... А продавачите те гледат като писано яйце, защото взимат двойни пари за прехвърлени номера...

    Иначе всеки оператор прави по-добри предложения за нови, особено пренесени абонати, освен за старите... Само не знам как има промити мозъци, които се мислят за лоялни :-) за това, че са им дали 2-3-5% отстъпка от фактурата... Това е стандартна опция при всеки за преподписване :-)

    Нередност?
  • 10
    georgi960 avatar :-|
    КМЕТ В СЯНКА
    • - 1
    • + 36

    не е важно името- важно е съдържанието !

    Нередност?
Нов коментар