Swissport пое обслужването на "България ер"

Националният превозвач беше най-големият клиент на "Летище София"

Конкуренцията между тримата наземни оператори за привличането на различните авиокомпании от няколко години е ожесточена<br>
Конкуренцията между тримата наземни оператори за привличането на различните авиокомпании от няколко години е ожесточена<br>    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Конкуренцията между тримата наземни оператори за привличането на различните авиокомпании от няколко години е ожесточена<br>
Конкуренцията между тримата наземни оператори за привличането на различните авиокомпании от няколко години е ожесточена<br>    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА

Swissport е поела наземното обслужване на "България ер" от 7 октомври. Това обявиха от българското поделение на швейцарския оператор след запитване на "Капитал". Така вторият наземен оператор ще поеме най-големият играч на летище София, който е и традиционен клиент на държавното инфраструктурно дружество. Сега вече, ако сте пътник на националния авиопревозвач, вие и вашият багаж, както и самолетът, с който ще летите, вече няма да бъдат обслужени от работници на държавната компания.

С този договор швейцарската компания "се връща в играта", след като в началото на годината летището успя да привлече доскорошния й най-голям клиент, нискотарифната WizzAir. Тя се нарежда на второ място след "България ер" по брой превозени пътници от и до София. Друг голям клиент в лицето на Turkish Airways Swissport изгуби в полза на третия наземен оператор - българското дъщерно дружество на гръцката Goldair Handling. Така Swissport остана за известен период от време само с Lufthansa и Air Malta. Сега компанията отново увеличава служителите си, като е наела и персонал на "България ер".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се