"Белла" ще расте с австрийско финансиране
Компанията ще прави нови придобивания с 14 млн. евро, инвестирани от австрийската Mezzanine Management


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
млн. лв. са приходите на "Белла България" през 2012 г., а печалбата е 6.6 млн. лв.
Една от най-големите български хранителни компании - "Белла България", ще продължи да се разраства. Различното в случая е, че ще прави нови придобивания чрез мецанин финансиране. Компанията се е споразумяла с австрийската Mezzanine Management, която инвестира в български компании от 2004 г. насам. Това каза Никлас Пихлер, управляващ директор на Mezzanine Management, по време на осмата годишна конференция за сливания и придобивания "Сделки и инвеститори 2013", организирана от "Капитал" и Entrea Capital в партньорство с Raiffeisen Investment, Schonherr и Deloitte.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
23 коментара
Правилен път, с търпение би довел до регионален играч и глобална компания.
"През 2010 г. "Импала" придоби и "Пик ко" - един от най-големите доставчици на суровини за всякакви хранителни производства."
>>> Какви "суровини", кажете го направо: в сайта се говори за соя, тебешир, кварцов пясък, желатин, соли за вода и др. такива, които правят кремвиршите по 1,29 лв за половин кило...
Да не забравя царицата на промишлените хранителни суровини: палмовото масло...
Да не забравяме мононатриевия глутамат, оцветителите и консервантите с които са пълни техните продукти. Масова продукция, с реклама и красива опаковка - но пълен боклук и отрова. Не купувам от тях. Ако искат да отчитат най-велика експанзия и ръст на приходи...
Като пишете за инвестиционен фонд от Австрия, винаги трябва да го слагате в кавички, особено такива, които "инвестират" в България. На всички ни е пределно ясно, че това са парите на българската държава, които комунистите изнесоха в куфарчета в Австрия, и сега се връщат под формата на вече частни "чуждестранни инвестиции".
Така се става международен играч - ниско качество с огромен маркетингов бюджет. Примерите с лъскавите вносни стоки е пред очите ни.
Ами като сте големи професори,защо ходите да купувате "немски салами" по лев и 50 от рекламите и после ми говорите за химии.Ами много ясно,че е химия....
Белла съм ги бойкотирал много отдавна. Не купувам нищо тяхно. Откакто един от тези двата субекта на снимката /Венцислав Георгиев май/ отстреля една бяла мечка в Канада и се снима до нея, а снимката обиколи света. Платил сигурно 60000долара да гръмне тази мечка от 2 километра с оптична пушка. Голям ловец, голям бизнесмен, голямо първеню, голяма работа, няма що. Купувах сирене Сердика на една добричка фирма Сердика -90 АД, която беше чужда собственост. Белла я придобиха преди 3-4 години, почти веднага прочетох във вестника за сделката и оттогава не съм купувал от това сирене. А се чудих, защо нещо се промени с него. Уж е същото /и марката, и етикета/, но вкуса друг стана. Няма и да купя. Какво произвеждат - кренвирши Сачи и Леки, салам Перелик, маргарини Томи, Бела и Флора, точени кори Бела, Тракийски кори и Фамилия, кренвирши и салами Народен, сиренето Сердика на Фама АД със син етикет, луканки и салами Орехите, кренвирши Соларис. Ако някой знае още марки собственост на тези хубавци на снимката да пише, да не би случайно да купувам от тях. Веднага ще приключа. Ей такива ме карат да купувам гръцко сирене и кашкавал вместо български, зехтин вместо олио, узо вместо българска мастика и всякакви вносни продукти вместо български. Като чуя българска хранителна промишленост и се сещам за Белла, убитата бяла мечка, ей тези 2-ма хубавци и марките от тв рекламите. Защо нито един хубав хранителен продукт не се рекламира по телевизията - ами защото хората го знаят си го купуват и без реклама.
Страшен маркетинг - и досега като напишеш в Гуглето, Images - Белла България на първо место излиза снимка на разстреляна бяла мечка и селянина прост Венцислав Георгиев, в геройска поза.
Компанията печели благодарение на евтините боклуци, които произвежда.
Вие не ги ядете, ама питайте бабите си дали не ги обожават продуктите им !
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.