Продажбите в региона растат само в Полша
Андреа Кастроново, президент на BMW Group Central and Еastеrn Europe, пред "Капитал Daily"
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Профил
Д-р Андреа Кастроново оглавява BMW Group Central and Eastern Europe през 2010 г., след като преди това отговаря за бизнеса на компанията в Италия. Работил е и за Ferrari-Maserati, Renault, The Boston Consulting Group и Michelin.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
6 коментара
Луксовата марка как се връзва с колите, паркирани перманентно отгоре по целия тротоар около сервиза в БПС, от които 90% притежание на самите работещи вътре? Иначе екологичните норми и електромобилите са чудесни теми за разговор, ама нека да почнем от простото...
Полша граничи с Германия. Още по-точно, Полша граничи с бившата ГДР, където активните се поинесоха. По границата се наблюдава странно явление, Полските градове цъфтят и правят бизнес, германските западат, немкините ходят на пазар и фризъер до Полша. В Полша се рафасова месото за Германия, сглобява се техника и какво ли не. Причината - умно управление на цените на база злота с/у евро (отказ от въвеждае на еврото). Отлично справяне с грантовете от ЕС - строеж на скоростни ЖП и пътни магистрали, преоборудване на университети, и т.н., умело използване на транзита от Русия, Украйна и Балтика, ефективна туристическа политика. Е, има резултати.
[quote#2:"daskal1"] По границата се наблюдава странно явление, Полските градове цъфтят и правят бизнес, германските западат, [/quote]
Тази тенденция почна веднага след промените с бензиновия, цигарения, алкохолния туризъм и червените фенери. Затова смятам за доста глупави идеите, в бензина да се включват произволни данъци, уж за по-справедливо. В пограничните райони на Германия с Австрия, Полша, Чехия, Швейцария, Люксембург доста бензиностанцие не доживяха очакваната данъчна хармонизация.
До коментар [#2] от "daskal1":
Основната разлика между нас и Полша е че там комунизмът беше зачеркнат и има национално съгласие, че от Русия не се очаква нищо добро....освен търговия доколкото може.
От там нататък нещата следват някаква логика за разлика от тук където елита си остана същия и все така обърнат на североизток.
Сеньор Кастраново в афтърсейлса издишате ужасно. Стегнете си малко дилърите и им обяснете какво е сервиз и как се прави.
България, Румъния, Словакия, Чехия, потребителските предпочитания са подобни и клонят към горния слой на продуктовата ни гама - X5, X6, 5-серия. Докато за много държави извън този регион по-предпочитани са 1-ва серия, 3-та серия и X1.
Няма нужда от коментар горното...
Апропо, знае ли се колко изнася бмв от България?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.