Продажбите в региона растат само в Полша

Андреа Кастроново, президент на BMW Group Central and Еastеrn Europe, пред "Капитал Daily"

   ©  Анелия Николова
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Профил

Д-р Андреа Кастроново оглавява BMW Group Central and Eastern Europe през 2010 г., след като преди това отговаря за бизнеса на компанията в Италия. Работил е и за Ferrari-Maserati, Renault, The Boston Consulting Group и Michelin.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    cinik avatar :-|
    cinik
    • + 12

    Луксовата марка как се връзва с колите, паркирани перманентно отгоре по целия тротоар около сервиза в БПС, от които 90% притежание на самите работещи вътре? Иначе екологичните норми и електромобилите са чудесни теми за разговор, ама нека да почнем от простото...

    Нередност?
  • 2
    daskal1 avatar :-|
    daskal1
    • - 1
    • + 19

    Полша граничи с Германия. Още по-точно, Полша граничи с бившата ГДР, където активните се поинесоха. По границата се наблюдава странно явление, Полските градове цъфтят и правят бизнес, германските западат, немкините ходят на пазар и фризъер до Полша. В Полша се рафасова месото за Германия, сглобява се техника и какво ли не. Причината - умно управление на цените на база злота с/у евро (отказ от въвеждае на еврото). Отлично справяне с грантовете от ЕС - строеж на скоростни ЖП и пътни магистрали, преоборудване на университети, и т.н., умело използване на транзита от Русия, Украйна и Балтика, ефективна туристическа политика. Е, има резултати.

    Нередност?
  • 3
    cinik avatar :-|
    cinik
    • + 8

    [quote#2:"daskal1"] По границата се наблюдава странно явление, Полските градове цъфтят и правят бизнес, германските западат, [/quote]

    Тази тенденция почна веднага след промените с бензиновия, цигарения, алкохолния туризъм и червените фенери. Затова смятам за доста глупави идеите, в бензина да се включват произволни данъци, уж за по-справедливо. В пограничните райони на Германия с Австрия, Полша, Чехия, Швейцария, Люксембург доста бензиностанцие не доживяха очакваната данъчна хармонизация.

    Нередност?
  • 4
    big_villager avatar :-|
    Big_Villager
    • + 12

    До коментар [#2] от "daskal1":

    Основната разлика между нас и Полша е че там комунизмът беше зачеркнат и има национално съгласие, че от Русия не се очаква нищо добро....освен търговия доколкото може.

    От там нататък нещата следват някаква логика за разлика от тук където елита си остана същия и все така обърнат на североизток.

    Нередност?
  • 5
    big_villager avatar :-|
    Big_Villager
    • + 7

    Сеньор Кастраново в афтърсейлса издишате ужасно. Стегнете си малко дилърите и им обяснете какво е сервиз и как се прави.

    Нередност?
  • 6
    ial avatar :-|
    ial
    • - 1
    • + 3

    България, Румъния, Словакия, Чехия, потребителските предпочитания са подобни и клонят към горния слой на продуктовата ни гама - X5, X6, 5-серия. Докато за много държави извън този регион по-предпочитани са 1-ва серия, 3-та серия и X1.

    Няма нужда от коментар горното...

    Апропо, знае ли се колко изнася бмв от България?

    Нередност?
Нов коментар