Acer залага на повече бизнес клиенти
Тайванският компютърен гигант променя стратегията от потребителския към корпоративния сектор


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Тайванският технологичен гигант Acer върви по стъпките на останалите водещи компютърни производители и също търси начини да се справи с глобалния спад на продажбите. Основна част от тези усилия включва промяна в модела на групата, която беше представена пред журналисти в Амстердам. В нейната основа е агресивно навлизане в областта на бизнес услугите и работата с корпоративни клиенти.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове