Acer залага на повече бизнес клиенти

Тайванският компютърен гигант променя стратегията от потребителския към корпоративния сектор

Acer и тайванският конкурент Asus са сред лидерите на глобалния компютърен пазар
Acer и тайванският конкурент Asus са сред лидерите на глобалния компютърен пазар
Acer и тайванският конкурент Asus са сред лидерите на глобалния компютърен пазар    ©  NICKY LOH
Acer и тайванският конкурент Asus са сред лидерите на глобалния компютърен пазар    ©  NICKY LOH

Тайванският технологичен гигант Acer върви по стъпките на останалите водещи компютърни производители и също търси начини да се справи с глобалния спад на продажбите. Основна част от тези усилия включва промяна в модела на групата, която беше представена пред журналисти в Амстердам. В нейната основа е агресивно навлизане в областта на бизнес услугите и работата с корпоративни клиенти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове