Завръщането на пирамидите

Схемите с финансови измами пак са тук, но еволюирали и завоалирани като компании за мрежов маркетинг

Повечето присъстващи на събитията на SCI са между 20 и 30 години, с официално облекло, смартфони и усмивки на лицата
Повечето присъстващи на събитията на SCI са между 20 и 30 години, с официално облекло, смартфони и усмивки на лицата
Повечето присъстващи на събитията на SCI са между 20 и 30 години, с официално облекло, смартфони и усмивки на лицата    ©  Капитал
Повечето присъстващи на събитията на SCI са между 20 и 30 години, с официално облекло, смартфони и усмивки на лицата    ©  Капитал

"Искам да ви въведа в света на една компания, която се разви толкова динамично, че се превърна в сензация." Така започва двучасовата презентация на "Сейв къмпани интернешънъл" (SCI) в пълната зала "София" на столичния хотел "Кемпински". Има между 400 и 500 души. Повечето са на между 20 и 30 години, с официално облекло, смартфони и усмивки на лицата. За много от тях това, което ще чуят, не е ново, но все пак слушат в захлас. Ще ги познаете по значката на ревера, означаваща ранга им в йерархията на компанията. Те са там по две причини. Да се видят с т.нар. си спонсор и с екипа си и най-вече - за да се опитат да убедят някой доведен от тях познат или приятел да си закупи от пакетите услуги на компанията, започващи от 50 и стигащи до 3000 лв.

Мотото на компанията "Пазарувай и печели" загатва за какво става въпрос. Срещу скромната инвестиция можете да получите всичко от отстъпки при пазаруване в партньорската мрежа на компанията до възможности за внушителни пасивни доходи и BMW 5. А защо не и 7.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове