Новият брой:
Служебната президентска република

Онлайн търговията разширява сезона на празничните промоции

Потребители и търговци все повече се ориентират към пазаруването през мобилни устройства

Amazon разчита да реализира 35% от всичките си продажби за 2013 г. през празничния сезон
Amazon разчита да реализира 35% от всичките си продажби за 2013 г. през празничния сезон
Amazon разчита да реализира 35% от всичките си продажби за 2013 г. през празничния сезон    ©  Reuters
Amazon разчита да реализира 35% от всичките си продажби за 2013 г. през празничния сезон    ©  Reuters

Все повече потребители в САЩ предпочитат да се възползват от празничните промоции чрез онлайн пазаруване, вместо да се редят на опашки пред магазините, за което основна роля има развитието на мобилните устройства, пише Bloomberg. Агенцията цитира данни от ComScore, според които възможността да пазаруваш през смартфона или таблета си увеличава периода на пазаруване извън "черния петък" и "киберпонеделника".

Двата дни преди и след Деня на благодарността са станали пословични с големите намаления, предлагани от веригите за търговия на дребно. Таз тенденция стимулира лидерите в електронната търговия като Amazon и Ebay все по-усилено да конкурират търговски вериги като Macy’s и  Sears Holdings, използвайки онлайн промоции и мобилни приложения за привличането на клиенти не само на самия "киберпонеделник".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар