Онлайн търговията разширява сезона на празничните промоции
Потребители и търговци все повече се ориентират към пазаруването през мобилни устройства


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Все повече потребители в САЩ предпочитат да се възползват от празничните промоции чрез онлайн пазаруване, вместо да се редят на опашки пред магазините, за което основна роля има развитието на мобилните устройства, пише Bloomberg. Агенцията цитира данни от ComScore, според които възможността да пазаруваш през смартфона или таблета си увеличава периода на пазаруване извън "черния петък" и "киберпонеделника".
Двата дни преди и след Деня на благодарността са станали пословични с големите намаления, предлагани от веригите за търговия на дребно. Таз тенденция стимулира лидерите в електронната търговия като Amazon и Ebay все по-усилено да конкурират търговски вериги като Macy’s и Sears Holdings, използвайки онлайн промоции и мобилни приложения за привличането на клиенти не само на самия "киберпонеделник".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.