Nestlе търси нова форма за растеж

Бизнесът на швейцарската компания вече е твърде голям, за да се разраства по традиционния начин

Швейцарската компания Nestlе отдавна се е утвърдила като непоклатим лидер в хранителната индустрия, а името й е станало синоним на солидност и последователност. Потребителите я свързват със зърнените закуски от 146 години, с кафето Nescafе от 75 години, а с разтворимите супи Maggi – от 65. Дори шоколадовите вафли KitKat, които компанията придобива през 1988 г., са на пазара от 70 години.

Забавяне на темпото


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове