Nestlе търси нова форма за растеж
Бизнесът на швейцарската компания вече е твърде голям, за да се разраства по традиционния начин
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Швейцарската компания Nestlе отдавна се е утвърдила като непоклатим лидер в хранителната индустрия, а името й е станало синоним на солидност и последователност. Потребителите я свързват със зърнените закуски от 146 години, с кафето Nescafе от 75 години, а с разтворимите супи Maggi – от 65. Дори шоколадовите вафли KitKat, които компанията придобива през 1988 г., са на пазара от 70 години.
Забавяне на темпото
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Това определено ще е добре за компанията да се съсредоточи в малко популярните продукти където маржовете са високи поради разликата в цените.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход