Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

Carlsberg засилва позициите си в Китай

Компанията е придобила контролен пакет в Chongqing Brewery

Carlsberg е шестият най-голям производител на бира в Китай, където стойността на пазара достига 74 млрд. долара
Carlsberg е шестият най-голям производител на бира в Китай, където стойността на пазара достига 74 млрд. долара
Carlsberg е шестият най-голям производител на бира в Китай, където стойността на пазара достига 74 млрд. долара    ©  Reuters
Carlsberg е шестият най-голям производител на бира в Китай, където стойността на пазара достига 74 млрд. долара    ©  Reuters
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Датският пивовар Carlsberg е увеличил дела си в китайската Chongqing Brewery до 60%, с което затвърждава позицията си в най-големия пазар на бира по обем в света, съобщава Reuters. Азия все повече се превръща в "бойно поле" между най-големите пивовари Carlsberg, InBev, SABMiller и Heineken, които се нуждаят от потреблението на нарастващата средна класа в развиващите се пазари, за да компенсират бавния ръст в Европа и САЩ.

Стратегическа инвестиция


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове