С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
19 8 дек 2013, 19:00, 6911 прочитания

Догодина ще удвоим персонала в развойния и експертен център

Мирослав Младенов, генерален директор на Comverse България пред "Капитал Daily""

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg


Визитка:

Мирослав Младенов е генерален директор на американската компания за телеком софтуер Comverse в България. Компанията откри уникален експертен и развоен център, който разработва бизнес системи и платформи за услуги с добавена стойност, както и извършва консултиране, внедряване, управление и поддръжка на решенията й в региона на Европа, Близкия изток и Африка (EMEA). Той има 15-годишен опит в сферата на информационните технологии и комуникациите. Преди да оглави Comverse в България, Младенов е бил директор "Технологии" в "Информационно обслужване". В продължение на 11 години той заема различни управленски позиции в един от водещите телеком оператори на българския пазар - "Мобилтел". Той е магистър по електроника от Техническия университет в София и магистър по бизнес администрация от Американския университет в България.
Какво точно представлява новият развоен център на Comverse в България?
 
- Ние не го наричаме само развоен център, а развоен и експертен център. Това е начинът, по който сме превели терминa Center of excellence. Понятието го използваме в рамките на Comverse, за да обозначим място, в което са концентрирани не само развойни екипи, но и експерти в различните технологии и продукти, както и обслужване на клиенти в региона. Новият център в София фокусира усилията си в три основни насоки. Първата е развойната. По нея експертите работят най-вече по основния продукт на Comverse като билинг системите (BSS) и платформи за управление на клиенти и всички околни приложения в областта на BSS и услуги с добавена стойност (VAS) . Друг обект е софтуерът за услуги с добавена стойност – това са центрове за SMS или MMS, гласова поща и др. Общо взето, българските развойни екипи са концентрирани в областта на BSS. Втората дейност е организацията, която внедрява продуктите и решенията на Comverse на място при клиентите. Третата част са управляваните услуги. Тук се включва поддръжка и опериране на системите и платформите, които вече сме инсталирали.

В българското звено работят и се търсят отлични ИТ специалисти, които имат познания и компетенции в C++, Java, операционна система Unix и бази данни на Oracle например.
Comverse има в над 450 мобилни оператора инсталирани различни решения. Като доста от големите телекоми са клиенти на компанията. В България и трите мобилни оператора имат инсталирани различни решения или компоненти на Comverse.


Как и защо Comverse избра България, за да открие подобен център, който всъщност е първият извън ключовите за фирмата пазари като САЩ и Израел?
 
- Центърът в точно такъв вид (Center of excellence) засега е единствен за компанията. В САЩ и Израел са съсредоточени основните ресурси на Comverse за развойна и оперативна дейност още от основаването й. Но такъв център, изграден с идеята да се развива основна и техническа експертиза, е в момента единствен за компанията.

Идеята за подобна инсталация е част от стратегията на Comverse за връщане на критични знания и експертиза вътре във фирмата. Защото през годините доста продукти и модули са внедрявани и разработвани заедно с външни ресурси.

България е избрана след внимателен анализ, като тя е оценена като най-добрият вариант по няколко причини. Първо, това е много добрата локация на страната – тя е разположена близо да нашите основни клиенти в региона Европа, Близък изток и Африка (т.нар. EMEA), които и са обект на обслужване от новия развоен и експертен център. Освен това България е част от Европейския съюз, което улеснява пътуването и е от голямо значение за нашите консултанти и комуникацията ни с компаниите, с които работим. Защото при внедряване на продуктите се изисква те да са на терен. И не на последно място това е потенциалът на българските експерти. Като цяло българите са амбициозни, интелигентни и креативно мислещи. Особено в IT областта са доста напред като експертиза и компетенции. Дълги години в България се развиват или навлизат компании, които инвестират в ИТ, и затова има много специалисти от този сектор.



Английският език тук е масовост особено сред IT кадрите, като това за нас е задължително. Освен това тук все още има хора, които знаят и руски език, защото има интересни проекти в региона. Така че тук се намират качествени хора с добър потенциал. Отделно обстановката по отношение на инвестиционната среда е сравнително добра. Разходите са ефективни също така.
 
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

MGM продава комплексите Bellagio и Circus Circus в Лас Вегас за 5 млрд. долара MGM продава комплексите Bellagio и Circus Circus в Лас Вегас за 5 млрд. долара

Целта на американския казино оператор е да подобри баланса си

16 окт 2019, 4 прочитания

JPMorgan с по-висока от очакваното печалба за третото тримесечие JPMorgan с по-висока от очакваното печалба за третото тримесечие

Поделението за инвестиционно банкиране на най-голямата американска банка също се представя над очакванията

16 окт 2019, 394 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Белгийската компания Belchim Crop Protection откри търговски офис в България

Продуктите й за растителна защита са подходящи и за биоземеделие

Още от Капитал
Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Формулата на Манолова: кмет-омбудсман

Обещанието за допитване до хората по всички важни въпроси носи предизборни дивиденти, но и рискове от прекомерни очаквания и блокажи

Кеч с корупцията

За близо две години съществуване антикорупционната комисия не само не постигна резултати, но и създаде корупция

В Белград, на чисто

С изложбата The Cleaner Марина Абрамович показва творчеството си в родния Белград след 44-годишно отсъствие

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10