Новият брой:
Служебната президентска република

Peugeot отписва 1.1 млрд. евро от бизнеса си

Френският гигант продължава преговорите с китайската Dongfeng

През последните месеци PSA Peugeot Citroen намалява капацитета на заводите си
През последните месеци PSA Peugeot Citroen намалява капацитета на заводите си
През последните месеци PSA Peugeot Citroen намалява капацитета на заводите си    ©  Reuters
През последните месеци PSA Peugeot Citroen намалява капацитета на заводите си    ©  Reuters

Акциите на френския автомобилен производител PSA Peugeot Citroen се понижиха с почти 10%, след като компанията отписа 1.1 млрд. евро от автомобилните си операции. В същото време групата спечели одобрението на партньора си General Motors за бъдещо обединение с китайския производител Dongfeng.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dekster avatar :-|
    КЛЮЧАРЪ
    • - 1
    • + 9

    Сетила се Мара (Пежо) да се побара. Чакаха да загубят 5 милиарда евро само през 2012, та да решат, че трябва да се реже жива мръвка.

    Не може да си ориентиран предимно към европейския пазар, да произвеждаш в малки обеми и едновременно с това да си устойчив на сътресения и да генерираш дивидент.

    Съчувствам им единствено за трудната борба с френското законодателство и профсъюзите, но все пак освен коли, могат да се изнасят и цели фабрики.

    Нередност?
  • 2
    chichi01 avatar :-|
    Чичи (Ice Man's fan)
    • - 2
    • + 8

    Продуктите на групата са основно евтини и некачествени. Освен това след покупката от магазина, за разлика от немски и японски конкурентни автомобили, губят огромна част от стойността си - обезценката им е твърде бърза и твърде голяма, което ги прави нежелани в голяма част извън традиционните им пазари. Според мен това е основната причина да губят непрекъснато пазарни дялове. В глобален мащаб, продажбите на автомобили в бройки, расте всяка година. Дори и в Европа, макар и с много малко. Така че - мениджмънт и нищо друго.

    Нередност?
  • 3
    sa6 avatar :-P
    sa6
    • - 2
    • + 2

    Ако си изиграят добре картите, и влезнат китайците, може след време да почнат да правят добри, дори да догонят Грейт Уол

    Нередност?
  • 4
    uap36309701 avatar :-|
    uap36309701

    вие ги изкарахте по зле и от руските коли.не са толкова лоши

    Нередност?
Нов коментар