Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Българите разчитат все повече на социалните мрежи при избор на покупка

Потребителите са още леко скептични към електронните разплащания

4.5 часа на ден прекарват българските потребители в мрежата.

Българските потребители прекарват по четири часа и половина в интернет на ден и същевременно се влияят от мненията и препоръките в социалните мрежи при избор на покупка. Това показват резултатите от годишното проучване Digitribe Report, изготвeно от Digitribe, подразделението за социален маркетинг на Publicis Marc Group, и изследователската агенция Pragmatica.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    greeneyes avatar :-|
    greeneyes
    • + 6

    "Българите разчитат все повече на социалните мрежи при избор на покупка"

    Крайно време беше. Иначе ние все сме на опашката. Българска подозрителност, консервативност и страх да не те преметнат.

    Нередност?
  • 2
    villiger avatar :-|

    Разбира се. Социалните мрежи ти дават опция да се информираш по обстойно, преди да направиш избор на покупка. Може и да има подвеждащи реклами за дадена стока, но всеки сам си преценява кога да се довери на видяното в мрежата, и кога не...

    Нередност?
  • 3
    hrisi avatar :-P
    Хриси
    • - 1
    • + 7

    Като знам колко платени тролове и фалшиви акаунти има в социалните мрежи, хич не им вярвам за препоръки на каквото и да е.
    Последно видях спонсориран постинг на ония измамници с чиповете, с които се пести ток. Че имаше и положителни отзиви отдолу.
    Вярвам само ако нещо ми е лично препоръчано от приятел или роднина.

    Нередност?
  • 4
    koliokazandjqta avatar :-|
    Волният Ибрик
    • + 1

    Точно пък на Сурат тефтера ще повярвам за нещо...

    Нередност?
Нов коментар